Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oliiviia schreef:Sizzle schreef:Is dat bijv zieliger dan een paard tussen de pilaren?
Want dat vind ik weer een methode waarvan ik niet zo overtuigd ben.
Ik weet niet echt wat dit is, dus hier kan ik mij niet over uitspreken
Sizzle schreef:Waarom niet?
Waarom zou een zweep minder stress geven bij hetzelfde resultaat om de benen hoger op te tillen?
Let wel: ik heb het dus gewoon nog nooit goed in gebruik gezien!! Ik weet het dus oprecht niet.
Misschien hebben die paarden er bij kundig gebruik helemaal geen hinder van?
Of weet jij uit eigen ervaring dat het altijd zeer doet of zeer stressvol is?
prugelpiet schreef:Sizzle schreef:Waarom niet?
Waarom zou een zweep minder stress geven bij hetzelfde resultaat om de benen hoger op te tillen?
Let wel: ik heb het dus gewoon nog nooit goed in gebruik gezien!! Ik weet het dus oprecht niet.
Misschien hebben die paarden er bij kundig gebruik helemaal geen hinder van?
Of weet jij uit eigen ervaring dat het altijd zeer doet of zeer stressvol is?
Als ik jou 1x sla, is het volgensmij minder stressvol als dat ik touwtjes om je benen bind, je laat rennen er aan ga staan trekken
Edit: Niet aanvallend opvatten, het is een omschrijving. Anders kan ik het niet vertellen, excuse moi.
terpentijn schreef:Ik heb niemand anders in het topic met foto's zie komen van een WEL correct beeld waar het op het gebruik van een dergelijke constructie aankomt. Met doel en nut-omschrijving.
terpentijn schreef:Ik heb niemand anders in het topic met foto's zie komen van een WEL correct beeld waar het op het gebruik van een dergelijke constructie aankomt. Met doel en nut-omschrijving.
Niet aan getrokken? het paard trekt er door de constructie immers ZELF aan.
Wellicht hebben we daar de "verklaring" van de eerder genoemde "lopende verbinding", haha.
LadyMadonna schreef:Niet specifiek jou. Ik vind het gewoon jammer dat schoenen nu afgeschilderd worden als een of ander martelwerktuig, terwijl ze dat, in de juiste handen, absoluut niet zijn
_maaike_D schreef:prugelpiet schreef:
Als ik jou 1x sla, is het volgensmij minder stressvol als dat ik touwtjes om je benen bind, je laat rennen er aan ga staan trekken
Edit: Niet aanvallend opvatten, het is een omschrijving. Anders kan ik het niet vertellen, excuse moi.
Een omschrijving van iets wat niet gebeurt.
Er word niet gerend en getrokken.
@terpentijn, zo onderhand waren we eensgezind dat de foto's uit de OP geen correct beeld geven