Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naath86 schreef:Idd een groot hooinet met fijne mazen kopen dan blijven ze bezig met hooi eten. Hoef je zelf ook niet elke keer bij te vullen. Heb ik voor mijn paard ook gekocht na een koliek operatie en was ik echt heel blij mee!
LesleyxLinn schreef:Naath86 schreef:Idd een groot hooinet met fijne mazen kopen dan blijven ze bezig met hooi eten. Hoef je zelf ook niet elke keer bij te vullen. Heb ik voor mijn paard ook gekocht na een koliek operatie en was ik echt heel blij mee!
Met een hooinet zal hij waarschijnlijk minder eten en dat is juist niet de bedoeling.
Ondanks al het voer wat hij krijgt is hij aan de dunne kant. (en door de bespiering die hij nu kwijt is lijkt het nog erger). Hij heeft altijd gras of hooi tot zijn beschikking en hij krijgt daarbij 2 scheppen brok.
Daarbij krijgt hij tijdens de oefeningen en tussendoor regelmatig een wortel.
Ik heb ze de link van die jollybal en de criboxspray gestuurd. Ik ben benieuwd wat zij daarvan vinden.
Damber schreef:Jeetje, wat een verhaal! Eerst het ongeluk... De wond... De scheur... Paniek bij de trailer.. en dan nu hout knabbelen. Gelukkig ziet de wond er super uit! Diep respect voor je handelen! Inderdaad fijn dat de bestuuurder zich ook heeft gemeld en zo meeleeft. Nu hopen dat hij zich rustig houdt en de wond verder kan genezen! Zo te zien gaat t de goede kant op.
Maar wat zullen jullie met jullie handen in jullie haar gezeten hebben.
piffgek schreef:Klinkt positief! Denk er bij een shetlander alleen ook aan dat die (zeker als ze elkaar niet kennen) ook van zich af kan trappen of bijten. Ik ben blij dat het allemaal zo goed lijkt te gaan!