Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lienek schreef:_PatriciaH schreef:Wil er morgenochtend echt niemand mee rijden/samen gaan? Met zijn tweeen is toch gezelliger dan alleen...
Waar kom je vandaan en hoelaat wil je gaan?:) eventueel wil ik wel, wil er niet alleen heen :p
kimrhijns schreef:_PatriciaH schreef:Wil er morgenochtend echt niemand mee rijden/samen gaan? Met zijn tweeen is toch gezelliger dan alleen...
ik ben er morgenochtend ook. Als alles mee zit met het ov ben ik er rond half 11. Het is de eerste keer dat ik ga dus ik ben benieuwd!
miss_lizje schreef:Rambo dekens zijn daar nooit in de aanbieding. Daarvoor kan je ze beter online bestellen.
noahlady schreef:miss_lizje schreef:Rambo dekens zijn daar nooit in de aanbieding. Daarvoor kan je ze beter online bestellen.
Jahoor! Vorig jaar een heavy staldeken gekocht van Rambo voor €50 euro.... Je moet wel goed zoeken, want ze liggen gewoon bij de rest van de dekens op de hoop!
Even een andere vraag!
Kan iemand de folder hier neerzetten? De link op de website van hypo krijg ik om één of andere reden niet geopend op mijn laptop