Ik kom ook op zondag naar Ermelo. toevallig vanmorgen bevestiging ontvangen Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik kom ook op zondag naar Ermelo. toevallig vanmorgen bevestiging ontvangen
Maar elke keer als ik hier bijlees krijg ik er wel zin in. Wordt intussen ook wel tijd dat ze de aanvullende informatie gaan sturen toch? NoekAa_ schreef:pff.. ik moet eerst nog mn scriptie afmaken dus heb nog niet echt mn gedachten in ErmeloMaar elke keer als ik hier bijlees krijg ik er wel zin in. Wordt intussen ook wel tijd dat ze de aanvullende informatie gaan sturen toch?
Ik ga weer even een rondje mailen. KNHS om te controleren of het geregeld is voor de zondag en die vrouw van de B&B omdat ze vorige week het geld terug zou overmaken maar ik nog niks ontvangen heb... Nou was mijn mailbox vol vorige week dus wellicht dat er wat mails in cyberspace zijn gestrand.
heb er zo veel zin in.
wordt dan volgende week pas of niet?

Denk dat het al een hoop scheelt als ik zelf niet te veel mee ga in haar gedrag... Op de grond neemt ze steeds makkelijker mijn ontspanning over, onder het zadel reageert ze ook, maar ik zou dus veel meer moeten controleren en aandachtsoefeningen doen om die idiote acties te voorkomen.
).
Sanned schreef:Hoi!
Leuk paard Cabelz!
Vervelend zeg Anoek, ik hoop dat je er uit komt.
Er is een kans dat ik niet mee ga. Ik ben zondag met spoed aan mijn oog geopereerd omdat mijn netvlies gescheurd was. Ik mag nu een maand niet rijden. Als het goed is mag ik dus net weer rijden met de instructieweek, maar ik weet niet of het verstandig is om dan al te gaan springen. Als ik niet mag springen en crossen denk ik niet dat ik mee ga, dan is het toch wel erg veel geld voor vijf keer dressuurles. Maar misschien zegt de oogarts wel dat ik tegen die tijd weer alles mag, en dan ga ik gewoon mee.
Tomorrow schreef:Wel fijn Anouk dat ze op de grond jou ontspanning steeds makkelijker overneemt!
Doet ze dit enkel als jij zelf rijd, of komt het ook tijdens je les voor?
Bij mij kwamen problemen waar ik tegenaan liep bijna nooit voor tijdens me les, want dan was ik ze al voor.
Soms best frustrerend want dan wist ik nog geen oplossing
.
.