Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
My_Chimanga schreef:Zou ik zeker aanraden... als er een fotograaf is, kan deze natuurlijk maar op 1 plek tegelijk zijn... en die zal niet 24/7 daar rondlopen dus als je zelf nog een leuke fotoshoot in touw wil zetten, of gewoon van de avonden oid foto's wilt maken, lijkt me dat een goed plan!
Over de buitenrit; ik denk dat ze veel hebben geleerd van vorig jaar en de buitenritten dus zeker anders in zullen gaan vullen. Hoe weet ik natuurlijk ook niet, maar ik neem aan dat er meer begeleiding zal zijn en dat er zeker beter gecommuniceerd zal worden. Misschien zelfs een 'wel galop' 'liever geen galop' groep ofz.
xsarinax schreef:My_Chimanga schreef:Zou ik zeker aanraden... als er een fotograaf is, kan deze natuurlijk maar op 1 plek tegelijk zijn... en die zal niet 24/7 daar rondlopen dus als je zelf nog een leuke fotoshoot in touw wil zetten, of gewoon van de avonden oid foto's wilt maken, lijkt me dat een goed plan!
Over de buitenrit; ik denk dat ze veel hebben geleerd van vorig jaar en de buitenritten dus zeker anders in zullen gaan vullen. Hoe weet ik natuurlijk ook niet, maar ik neem aan dat er meer begeleiding zal zijn en dat er zeker beter gecommuniceerd zal worden. Misschien zelfs een 'wel galop' 'liever geen galop' groep ofz.
lijkt mij ook een gaaf idee om als we vrije tijd hebben fotoshoots te houden!