Wat een heerlijk kalme blik op die eerste foto (van de vorige pagina). Ik snap heel goed dat je daar verliefd op geworden bent! En wat een leuke naam heeft hij nu!
Heel veel plezier met deze mooie man!
darwin
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-13 11:42
Aaaah, kom ik net achter en dan ligt ie lekker in zijn stal
Ik denk dat ie al wel begint te wennen, hij bleef eerst ook gewoon liggen, hij is trouwens helemaal rustiger, de eerste 2 dagen is ie niet droog geweest, maar gisteren hebben we dan eindelijk een droog paard kunnen poetsen.
Syrianda
Dat klinkt goed. Vooral als ze ook heerlijk gaan liggen. Fijn zeg. Wat kun je dan ook heerlijk genieten.
agee
Geplaatst: 02-12-13 11:47
Ah dat vind ik altijd zo lief... En als je er bij kunt als ze liggen helemaal. Deed mijn pony vroeger ook. Kon je lekker bij gaan zitten tutten. Heerlijk. Dat doet er bij mij nu geen, helaas. Maar ja, als ik in de stal kom betekent dat of ETEN of NAAR BUITEN en van allebei schieten ze wel overeind. Het lijkt er op dat hij zich al lekker thuis begint te voelen
wat een prachtbeest als ik ooits weer op zoek ben dan trek ik bij jou aan de bel om voor me mee te zoeken. jij zoekt ze werkelijk super uit. wat een krachtpatser. jammer dat je hem niet op de H keuring aanbied, is daar een reden voor?