Mindim schreef:Ik vind het jammer dat dit topic uberhaupt is opgestart. Ik snap niet waarom mensen dat niet onderling kunnen uitpraten. Ik vind het altijd zo kinderachtig om het op zo'n manier te moeten uitvechten, op het laffe af eigenlijk.
Zoals vaak krijgt de TS van dit soort topics vaak de sympathie en een tegenpartij wordt niet meer gelooft, hoe plausibel diens verhaal ook kan zijn. Vandaar dat ik CC ook wel snap dat ze geen reactie geeft, ze kan het denk ik toch niet meer goed doen hier en wordt bij voorbaat veroordeeld.
In dit topic snap ik niet, dat als je net een horror ervaring heb t gehad met een bruiklener, dat je het paard linea recta weer aan een andere bruiklener mee geeft. Welke ook niet goed gaat, je wordt bestolen en je het paard daarna weer met een zoveelste bruiklener mee geeft. Dus dat paard heeft nadat ze terug was bij TS in zogezegd zieke toestand alweer 4 andere bruikleners gehad!!!! Dus zo begaan is TS er in mijn ogen dan ook niet mee, want zelf zorgt ze er schijnbaar niet voor. Eerst naar een stichting, daarna naar weer een bruiklener, dan naar een lesklant van die bruiklener en dan naar het uiteindelijk adres.
TS mag zich in mijn ogen schamen dat ze zo enorm loopt te leuren met haar oude zieke paard, waar ze uiteindelijk zelf niet voor zorgt, maar rondgeeft aan wie haar wil hebben. Maar ze blijft wel eigenaar. Imo maakt dat TS geen haar beter.