nwankwo schreef:echt toevallig de meesten die ik ken van de ponyclub en hier in de buurt zit in de andere groep :p
jaa bij mij ook!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nwankwo schreef:bijna alle bokkers uit de EB bij elkaar
Ze moet om 11.03 na de pauze
) 
Ik vind de combinatie Z2, E L1 en ABC B in het middagprogramma ook raar. Ik snap dat ze die Z-ring 2 keer willen gebruiken, maar losrijden met kleine kindjes die hun eerste kampioenschap rijden, vol spanning en zonder echt op te letten waar ze heen rijden, daar word ik toch niet echt gelukkig van. Ik was ook zo toen ik B B reed, maar dan nog, irritant is het wel.
listiglistje schreef:romyyxv schreef:Ook heb ik al op de startlijsten de mensen die ik ken, vetgedrukt staan en ook de mensen uit dit topic voor foto's.
Als je nog iemand kent (bv. van je club) die ook wel foto's wilt, moet je het maar tegen mij zeggen
Als je wil graag!Sanne van Lieshout E-B ring 12 om 11.03 uur
listiglistje schreef:romyyxv schreef:Ook heb ik al op de startlijsten de mensen die ik ken, vetgedrukt staan en ook de mensen uit dit topic voor foto's.
Als je nog iemand kent (bv. van je club) die ook wel foto's wilt, moet je het maar tegen mij zeggen
Als je wil graag!Sanne van Lieshout E-B ring 12 om 11.03 uur
Marly Wouters E-B ring 12 om 11:30