Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. We gaan maandag alles afhandelen bij de politie, ik hoop dat ik nog iets hoor van de familie van de eigenaar ivm de mest aangezien ze dit zo vriendelijk hadden voorgesteld, maar anders zien we dat ook wel weer.
. Die ga ik er dus in stoppen komende weken. 
jes_sira schreef:Echt ongelofelijk hoe de politie zich opsteld van het begin tot het eind...
- paarden dumpen op andermans grond zonder enige communicatie
- zonder eten en drinken nota been
- na ontdekking van Ts geen informatie kunnen verschaffen. Blijkbaar hoef je als agent in België geen rapport over kwesties als deze te maken. Ts moet alles op alles zetten om maar iets te weten te komen.
- totale onverschilligheid en respectloos gedrag van betreffende agenten naar Ts toe.
- vervolgens Ts verbieden zelf oplossingen te zoeken om het probleem van de politie op te lossen
- Ts de verantwoording in d'r strot te douwen voor andermans paarden te zorgen (ook financieel) en de eigenaar hiervan te vinden.
Er zijn er vast nog wel een paar te noemen.
Ook verbaas ik mij over sommige reacties van bokkers....
Alsof Ts er niet ALLES aan heeft gedaan om het probleem van de politie welke zij ongevraagd in d'r strot gedouwd heeft gekregen op te lossen.
Ondanks het feit dat ze in haar examens zit en de tijd voor haar eigen paarden er waarschijnlijk al bij inschiet omdat examens nu eenmaal heel belangrijk zijn!!!!
TS, trek het je niet aan. Je hebt meer dan je best gedaan!