Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnniekSolana schreef:Ik heb ook vast heel veel mensen van bokt gezien, maar ook maar weinig gesproken. Heb geen idee wie er dan wel en wie niet op bokt zitten haha.
Birmaantje, volgens mij heb ik jouw vlaggenrace gezien! Op een haflinger?
Degene voor mij in de dressuurring had ook een leuke haflinger en die had ook lekker gesprongen volgens mij! Maar daar heb ik ook geen idee van of die op bokt zit haha.
horsieslii schreef:Ik zie goede resultaten voorbij komen
Ik mag ook zeker niet klagen, 175 en 176.Had vandaag een hele stomme tik met verkeerde hand groeten...
Doe ik normaal nooit.. Weet niet waar ik het vandaan haalde vandaag, maar ik mag niet klagen, nog maar 2 keer gelest bij nieuwe instructrice en we zijn al veel vooruit gegaan!
Maar mn paard schrok wel even van het hekje dat omwaaide toen we daar net heen reden naar dat hekje in de proef![]()
_Prisca_ schreef:Zo ik heb echt een top dag gehad! Heb echt genoten van onze aller eerste wedstrijd! WAUWBedankt voor de organisatie! En weet allemaal niet met wie ik heb gesproken, maar wel met veel :p

Renske_ schreef:_Prisca_ schreef:Zo ik heb echt een top dag gehad! Heb echt genoten van onze aller eerste wedstrijd! WAUWBedankt voor de organisatie! En weet allemaal niet met wie ik heb gesproken, maar wel met veel :p
Echt goed gedaan, knappe Banzai vond t wel een leuk dagje uit zo geloof ik
Op naar de volgende wedstrijden!!
WiskyBokjes schreef:Hee pluklief, jou heb ik dus ook gesproken! Echt een knappe ijsco!
Wel een pony met een eigen mening geloof ik? Wat voor pony is het?
Ze heeft alleen last van kleurverschillen dus denk ook dat dat de reden is waarom ze springen moeilijk vindt.