spicegirl schreef:@LS fotos - doe nu die ballerina foto eens met je armen naar voren. dat gaat nl. niet..
Zie nu in gedachten half Bokt op de tenen naast de computer staan

Maar ja hoor, dat lukt zelfs mij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Air schreef:Moet ik een psych voor mensen hier bellen of hoe zit dat?
Het is echt niet gezond meer hoelang mensen kunnen doorgaan omdat iemand anders een andere mening heeft, daar is ook een woord voor: respectloos.
Ik geloof dat we in nederland zitten met vrijheid van meningsuiting, ik ben niet degene die een plaatje poste met daarop een middelvinger en ik ben ook niet degene die de mensen zit uit te schelden.... dat is de TS zelf.
NeverGiveUp: Je spreekt jezelf tegen
En ik geloof toch echt dat ik zelf mag bepalen of ik iets lachwekkend vindt of niet, dat mensen eindeloos over een andere mening struikelen is behoorlijk lachwekkend
Miekemuis_ schreef:Jezus, als je bedenkt dat een mier wel 100 keer zijn eigen gewicht kan dragen zal deze pony er echt niet van doodgaan als ze er even gaat opzitten hoor.. Je moet er nu niet elke dag een uur op gaan zitten maar dit is echt geen misdaad hoor.
stef schreef:Miekemuis_ schreef:Jezus, als je bedenkt dat een mier wel 100 keer zijn eigen gewicht kan dragen zal deze pony er echt niet van doodgaan als ze er even gaat opzitten hoor.. Je moet er nu niet elke dag een uur op gaan zitten maar dit is echt geen misdaad hoor.
Paarden gaan vergelijken met mieren
Jaahaaaa.... Logisch...
maaike5581 schreef:LS_fotos schreef:1 voet ja de ander niet, als je rent zit er altijd 1 voet niet op de grond.
Als je alles zo goed kam foto shoppen als foto 5&6 waar je duidelijk beide beentjes van de grond af hebt, heb ik vast nog wel wat foto's die je mag bewerken van me![]()
Ow en 24/7 op stal?
vind je het gek dat hij zich zo gedraagt?
Bassenqua schreef:![]()
![]()
Dacht echt even dat de reactie's van kleine penny meisjes waren maar dat valt even vies tegen.
Ga nog even door zo, topic wordt steeds leuker.
Ts en Romy, ben er zéker van dat jullie wisten dat deze reactie's zouden komen, sterker nog....volgens mij hebben jullie daarom dit topic geopend. GENIAAL!!!!!!
xElienx schreef:Whahah geniaal! Staat je goed RomySil je toekomstige topper?
Bassenqua schreef:Ts en Romy, ben er zéker van dat jullie wisten dat deze reactie's zouden komen, sterker nog....volgens mij hebben jullie daarom dit topic geopend. GENIAAL!!!!!!
spicegirl schreef:@LS fotos - doe nu die ballerina foto eens met je armen naar voren. dat gaat nl. niet..