Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Priscilla schreef:bente12 schreef:ik ben ook nog steeds erg aan het twijfelen, ook omdat het vertrouwen van mij en mijn paardje deze zomer wat minder is geworden na een aantal gebeurtenissen.. maar aan de andere kant is zo'n week wel ontzettend leerzaam..
Ik heb juist door de instructieweek ontzettend veel vertrouwen opgebouwd
ik denk dat ik maar gewoon moet gaan haha!

Fee_ schreef:Ik vond Dienke Bakhuis (cross/walles) erg fijn.
En Debbie van Larink (dress) heb ik ook erg fijn les van gehad. Oh en Linda Lammers, geeft dresuurles vond ik de fijnste!
D. Kok (spring) vond ik ook prettig lesgeven. Verder heb ik niet fijn les gehad qua dressuur. Maar zoals ik al eerder zei had ik geen leuk lesgroepje. Er was een meisje die bijna elke les aan 't janken was omdat haar pony niet in de krul wilde en daardoor ging staken. Waardoor zij constant alle aandacht kreeg. Hierdoor kan ik niet echt vertellen hoe iedereen lesgeeft.
pietiedecy schreef:[quote=''cindy1000'']
haha jaJij ook dan ? waar precies. Ja ik denk er ook nog overna want ik vind een meter zelfs al eng haha
[/quote]
ik woon in burgum, bij drachten. bente12 schreef:Gewoon aan het begin van de les aangeven wat er aan de hand is en dan komt het echt wel goed. Bij het crossen is het al super leuk om alleen wat werk op de wal te doen en de waterbak en dat kan zelfs met een paard wat nog nooit gesprongen heeft prima. Bij het springen gewoon je grens duidelijk aangeven dan houden de instructeurs daar prima rekening mee.@mereltjuhxxx
mijn paard gaat in de staak met het springen ze is vroeger in een oxer gevallen en is soms ineens helemaal het vertrouwen kwijt zelfde geldt met het crossen ik ben ontzettend bang dat het dan daar gebeurd.. maar misschien is het ook wel goed als het gebeurd zodat ze me daar kunnen helpen!ik denk dat ik maar gewoon moet gaan haha!