DoxLover schreef:hoelang nog ? Een paar posts terug postte TS dat hij er binnen een kwartier zou zijn, wat zou betekenen dat hij er nu is..
Nu moeten wij nog wachten in spanning terweil zij al lekker aan het genieten is van haar nieuwe speelgoed1
yeahhh!! Ts is ondertussen vast érrug happy met dr nieuwe aanwinst! Nu moeten wij nog de foto's hebben en zijn wij ook weer happy
ik denk dat TS intussen dr nieuwe aanwinst lekker aan het bewonderen is, en het nog wel een tijdje duurd voor er foto`s komen
soraaybieber schreef:ik denk dat TS intussen dr nieuwe aanwinst lekker aan het bewonderen is, en het nog wel een tijdje duurd voor er foto`s komengroot gelijk heeft ze
SteffiiY schreef:soraaybieber schreef:ik denk dat TS intussen dr nieuwe aanwinst lekker aan het bewonderen is, en het nog wel een tijdje duurd voor er foto`s komengroot gelijk heeft ze Ik wou net precies hetzelfde neerzetten, maar jij was me voor
StalNollie schreef:staat dadelijk het verkeerde plaats in de vrachtwagen sorry stille meelezer Of de verkeerde pony erin