Almelose Ruiterdagen 2013!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 19:39

Ik heb gevraagd of ik het in de L1 kon overzetten aangezien de donderdag vol zat en dan naar de dinsdag avond, hopen dat het kan! Zodat ik toch kan starten met het andere paard!

Snipsnap

Re: Almelose Ruiterdagen 2013!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 20:10

Aankomend weekend moet ik de klasse B jureren in Almelo, dus wie weet kom ik een paar bokkers tegen. Marinke zag ik al wel op de lijst staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 14:45

Ik heb misschien ook weer een nieuw paard om te rijden en wellicht haal ik net nog een paar wedstrijdjes :P 2 jaar terug waren er op het laatst ook nog wat plekken vrij. Maar eerst maar afwachten of het echt wat wordt :P

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 14:47

Snipsnap schreef:
Aankomend weekend moet ik de klasse B jureren in Almelo, dus wie weet kom ik een paar bokkers tegen. Marinke zag ik al wel op de lijst staan.

Jaaa! Zag het inderdaad op de startlijst!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:25

ik moet helaas afmelden, wij doen ook veel shows en keuringen met amerikaanse minis en zijn daar zo druk mee, helaas maar ik kom vast nog wel even kijken

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:43

Ik heb net bevestiging gekregen dat ik ook met het andere paard kan starten in het L1 op de dinsdag avond!

Helmaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 00:38

Hallo!
Ik wel ook graag gaan dit jaar. Ik ben er al eens eerder geweest om een pupil te begeleiden.
Erg gezellige sfeer, leuke plek, mooie omgeving.

Nu wil ik gaan met een tentje. Liefste op/bij het terrein. Maar heeft een van jullie hier ervaring? Ik zag dat er wel stroom is. Maar op zit het met water? En is er op het terrein de gelegenheid tot douchen?

Zo niet, dan gaat mijn voorkeur toch uit naar een camping in de buurt waar ik wel alle faciliteiten heb.
Ik ga echter helelemaal alleen, dus dew camping op het terrein lijkt mij leuk omdat je dan ook makkelijker onder de mensen kan komen.

En wat is jullie ervaring met de stallen in de tent? De stalling in de rijhal was extreem stoffig vorig jaar omdat het zo warm en droog was!!

Helmaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 01:02

Overigens kom ik uit noord-Limburg. En ik zal in het Z1 starten. Een mooie kans om nog meer de puntjes op de i te krijgen. Want met mijn tuigpaardje is het hard werken! Maar ik ben ook apetrots, want het eerste winstpunt is binnen.

En dat binnen 3,5 jaar, zonder beide 0,0 wedstijdervaring!

Overigens ben ik in oktober in nieuwe weteringen geweest! Een 4 en 5 daagde wedstrijd hebben hun 2 maal per jaar. Ook zeker een aanrader!! Zeer gastvrije mensen!

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 08:16

Water durf ik je geen antwoord op te geven, douchen kun je wel op jet terrein. Dat is denk ik wel het belangrijkste :)
De stallen in de tent weet ik ook niks over.

Sabine_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:02

Ik heb mij gisteren ook opgegeven! :D
Voor de maandag, dinsdag, donderdag en zaterdag in B dressuur paarden.
Ik heb er nu al zin in!

@Helmaaatje: Water is een goede vraag, wij zaten 2 jaar geleden op de camping bij de ringen, daar heb je inderdaad de wc's en douches wel moet ik zeggen dat het allemaal niet erg schoon is,..
Het water weet ik zo niet je hebt geloof wel kranen waar je water kunt halen.
De stallen in de tent zijn wel prettig, prettiger dan in de manege zeggen ze.
Het is daar ook wel wat warmer maar het waait er wel doorheen en het is niet heel stoffig :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:10

Ik heb 1 jaar in de tent gestaan en 1 jaar in de manege, hoewel beiden warm is als het boven de 25 graden is, is de manege toch wel een stuk benauwder en stoffiger vind ik, in de tent kunnen de flappen aan de zijkant nog omhoog voor wat frisse lucht.

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 09:51

We hebben gisteren een mail de deur uit gedaan met een oproep voor vrijwilligers (de mensen die ons vorig jaar hebben geholpen).
Uiteraard is natuurlijk alle hulp nodig achter de bar, als ringmeester of met het schrijven bij de jury.
Mochten er mensen hier in het topic zitten die ook een keertje wiillen helpen (heel erg graag :) ) kun je mij een mailtje sturen op vrijwilligers@almelose-ruiterdagen.nl

Ook deelnemers kunnen helpen. wij hebben iets eerder inzicht in de startlijsten dan jullie dus kunnen rekening houden met starttijden ;)

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 10:19

Mailtje gezien ben nog even aan het overleggen, maar kan wss de eerste zaterdag bij de ponys wel denk ik

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 10:22

zou super zijn! dan horen we het wel ;)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 21:08

beetje bagger... -O-
Een van de paarden die met ons mee zou gaan is vandaag helaas ingeslapen... ;(
Paard ging al een aantal jaar mee naar almelo, eerst met miranda en daarna met mies, alle keren in de finale gelopen. Het was een erg opvallende schimmel.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 21:08

:(. Sterkte!

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 21:41

Jeetje wat balen zeg :(!

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 09:40

Bah das niet leuk.

Sterkte

RodeSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:00

Ik las een paar vragen over de Boscaming tijdens de ARD
Als beheerder van de Boscamping op het scoutingterrein, gelegen direct naast het terrein waar de Almelose Ruiterdagen worden gehouden even een paar antwoorden en wat extra informatie:

De boscamping ligt dus direct naast het ARD terrein.
Er zijn geen vaste plekke zoals op een normale camping aangezien het normaal gesproken een speelbos voor de scouting is.
Het is een bos dus bij warm weer is er veel beschutting maar bij (veel) nat weer wordt het modderig.
Er zijn 2 douches, 3 toiletten en wasplekken aanwezig in de gebouwen welke 24u p/dag open zijn.
De sanitaire voorzieningen worden 2x per dag schoongemaakt.
Buiten bevinden zich ook kranen met o.a. warmwatervoorziening.
Iedere plek heeft een stroomvoorziening van 6Amp. (neem wel zelf een lange verlengkabel mee)
Parkeren op het terrein is mogelijk tegen betaling. Parkeren is ook mogelijk op het terrein van de ARD.
Wij verhuren geen caravans of tenten, hiervoor verwijs ik door naar http://www.potscaravanverhuur.nl/ Zij komen al jaren op onze camping en bezorgen en halen de caravans zelf op. Daar heeft u dus zelf dan geen omkijken naar.
Wij hebben geen ruimte voor grote vrachtwagens e.d. Op het terrein van de ARD is daar wel ruimte voor.

Inmiddels beginnen de aanmeldingen aardig binnen te komen maar we hebben nog wel ruimte over, echter wacht niet te lang met opgeven. Vol is vol.

Ik maak niet heel veel gebruik van dit forum, eventuele overige vragen kunnen beter gemaild worden naar info@twenthepromotions.nl

Het opgave formulier kan hier gedownload worden: http://www.almelose-ruiterdagen.nl/_data/site/1/content/rd2013-camping-scoutingjfk.pdf
Los van de boscamping dien je je nog wel op te geven om te starten op de ARD!

Groet en wie weet tot ziens op de gezelligste camping van de ARD,
Arjan
*\o/*

RodeSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:48

Ik kreeg net te horen dat Post caravanverhuur dit jaar helaas geen caravans plaatst op de boscamping.

marsmars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 13:06

Hier net ook ingeschreven, zaten al een paar rubrieken vol. Maja das pech, is eigenlijk elk jaar zo en uiteindelijk komen er vaak nog wel weer plekken vrij. Maar eens zien of wel alle opgegeven rubrieken kunnen gaan starten. Ik doe mee in de M1 en M2. Mijn Z debuut toch nog maar uitgesteld tot na de ARD :+

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 01:20

nee joh kom er lekker bij in de grote ring :+

Ik moet even voor de ARD wel wat meer wedstrijd ritme opbouwen :')
Ik heb het vreselijk druk met een nieuw huis verbouwen (opknappen op het niveau van bouwval gezocht) werk en een nieuwe studie, dus echt aan starten kom ik weinig toe. De 26e ga ik me er maar weer toe zetten :Y)
Heb nu nog maar 1x een Z proef gestart... dus mag wel even wat meer ervaring opdoen :P

Maribelle21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 12:07

nee een jaartje niet ;)

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 18:18

Ik heb me ook opgegeven in de klasse b dressuur met 4 jarige. Dit is 1e keer dat ik met een eigen fokprodukt rijd, nu al zin aan....

Zag dat bepaalde klasses al vol zitten.....

xxNANDOxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 09:43

Even een vraagje, hebben jullie een aparte bevestiging gekregen van de camping? (de camping op het terrein)
Ik heb het formulier meegestuurd met de inschrijfformulieren en kreeg een berichtje terug met mijn startnummer, verder niks over de camping.
Ik wil de organisatie daar anders nog even over mailen, maar misschien weten jullie hoe het zit?