Ja is een erg lief en vriendelijk dier,maar dat zijn ze allemaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar niks gezien! Zou wel zonde zijn. WendyBZ schreef:Hier staan inmiddels ook wat foto's: http://www.fotowvd.nl/-/galleries/paardkoets
.

darwin schreef:Olga, ik heb er nog 1 van jou buiten met het losrijden, niet zo'n geweldige kwaliteit![]()
[ Afbeelding ]
Lever maar hier af.
Mel heb jij niet al genoeg ponies??
En dan die bloedhete hal weer in
_Dingetje_ schreef:Mel heb jij niet al genoeg ponies??
Hahaha of gaan we grote Pownruil doen, want dan wil ik ook wel meedoen
Als Ollie die van mij dan is een poosje wilt dan neem ik jou Bon wel ff tijdelijk Mel...is dat wat????
Tenzij je ohz wilt rijden haha.

Maar goed zou hem eigenlijk toch niet meer willen missen mijn schattebout (hufter, bitterbal, eikel) Gem schreef:Weet iemand wie de fotografen waren aan de menpiste tijdens de Demo Talentencompetitie? Het New Forest stamboek wil graag een stukje plaatsen in het stamboekblad over de Forester(s?) tijdens P&K, met bijbehorende foto's.
Ik heb heel wat geklik van camera's gehoord, maar wie zit er nou áchter die camera...
WendyBZ schreef:Ja, dat was wel frisEn dan die bloedhete hal weer in
![]()
Ik hoop dat er nog wat foto's van de demo's van de TREC Club komen. Ik heb wel wat geklik gehoord op de tribunes, dus er zijn wel foto's gemaakt..
_Dingetje_ schreef:Mel heb jij niet al genoeg ponies??
Hahaha of gaan we grote Pownruil doen, want dan wil ik ook wel meedoen
Als Ollie die van mij dan is een poosje wilt dan neem ik jou Bon wel ff tijdelijk Mel...is dat wat????
ok goed neem ik jouw leuke pownie wel Dingetje
Josien_ schreef:WendyBZ schreef:Ja, leukIk kon ''s avonds het zand nog uit mijn kleren kloppen
Ik was idd blij dat ik op de tribune zat!
Enne, Sjoerd elke keer als ik langs je stand kwam was je of foetsie of ontzettend druk bezig