Ik ga dit jaar ook naar equitana met een vriendin. We zullen waarschijnlijk met de auto gaan met 2 personen vanaf Eindhoven. Als iemand mee wil?? Stuur maar een berichtje. (4 plaatsen)
Ik zie in het topic dat je voor P10 geen vignet nodig hebt? En zijn gratis pendelbussen? Vanaf hoelaat zijn deze pendelbussen en weet iemand vanaf hoelaat equitana geopend is?
IKbenEllen
Geplaatst: 19-11-12 19:23
Openingstijden zullen wel op de site staan en pendelbus rijdt heel de dag. Voor de grote parking langs de snelweg heb je geen vignet nodig, dat zal P10 wel zijn.
helaas het sparen moet hier nog even wachten kwil eerst de anky zinc, cornflower en racing red bandages en ondertussen gaat paardje lieff ook beginnen met aquatraining, dus helaas zal het hier een iets kleiner budget worden
Zolang ik niet elke maand van m'n spaarrekening ga 'lenen' ,onder de belofte aan mezelf dat ik het terugstort als m'n loon er weer is, gaat het goed . Maar van het paardspaargeld moet ik ook nog een springzadel kopen en alles wat erbij hoort .
Haha ,, ik lees over spare mijn geld gaat ook al steeds weg ,, aan andere dingen al leg ik wat aan de kant maar de bedoeling 100.000 zal winnen met krastlot haha:-)