joke20 schreef:Cayenne schreef:Via de Hoefslag.nl is er ook regelmatig live commentaar.Kooksite www.dehoefslag.nl
Ik heb ook moeite met het live updaten daar. Of er is een probleem met de site of hij kan het dataverkeer niet aan edit en hij is er weer
mooie startlijsten dressuur morgen kan mn hart ophalen hahanet brabant nieuws gezien, imke had echt dr handen vol aan toots zeg!
Is dat nou even jammer Nog mensen die morgen gaan? Ik zit te twijfelen om toch nog avond kaartje te kopen, maar das helaas maar 2 wedstrijden, dus als iemand wil meeten?
Ik heb van de laatste rubriek wel wat foto's maar dat ga ik nu niet doen, morgen vroeg grote verbouwing hier.Jullie hebben wel veel gepraat hoor
Ashleytjuhh schreef:En we zijn alweer even aan het werk! Sta gezellg kan alles kijken en gezellig kletsen sta op de deelnemerstribineWaar stond je? Wij zitten op Oost rij 7 stoel 52, 53
woehoeee nog even nachtje slapen en morgen is het dan eindelijk zo ver! en ik zal wel zwaaien wel terug zwaaien he! voor degene die moeten werken..
Zooo het was meer een dagje! Lang maar super gezellig leuk team weer gewerkt . Nu lekker in bed op naar morgen .Mensen die morgen nog gaan meeten ik moet om 4 uur werken ben er zelf rond half 3 denk haha.