Indoor Regiokampioenschappen Regio Overijssel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

melissa_93

Re: Indoor Regiokampioenschappen Regio Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 22:27

ik zal kijken of ik je zie :D
ik ben te herkennen met een redelijk kleine beetje aparte kleur vos, en een wit shabrakje met blauwe rand :P

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 09:09

hoi allemaal!
Wat zijn de tijden veranderd!!! Ik ben nu rond 19.40? of 19.20?? zoiets?

Wel spannend!!! Zou het super vinden als ik middenin eindig... dan ben ik supertrots! (Eigenlijk ben ik al trots met wat we bereikt hebben... zo snel... nog maar half jaartje zadelmak). Succes allemaal!!

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 10:01

Mijn doel is de eerste 10. Dat zou fijn zijn en de rest is allemaal mee genomen. Ben wel realistisch dat ik langgge na niet het beste paard heb haha.

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 10:14

ik ben al weer terug :)! nichtje reed nette proef, zonder grote fouten maar niet spectaculair, dus zal wel ergens midden in eindigen, als ik zag wat er voor pony's nog moesten :P!
gaan straks weer terug voor de punten en prijsuitreiking :)!

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 10:15

ik wil iedereen vast ontzéttend veel succes en natuurlijk heel veel plezier wensen! Zet hem op!!

(ondertussen hoop ik op een telefoontje :))

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 11:31

Iedereen heel veel succes vandaag! :)

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 11:37

Ben je jarig? Gefeliciteerd :D ! Zie je dan wel aangezien je na mij moet.

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 11:40

Ja, dankje!
Ik ben wel heel slecht in mensen herkennen, maar als ik na je moet herken ik je in ieder geval als je de proef uit komt :P

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 11:45

Haha ja. Heb een donker behoorlijk groot paard en heb een lichtgrijze jasje aan. Vast wel te herkennen.
En herken jou wel aangezien ik in Markelo nog foto's van je had gemaakt :P

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 20:11

zo ik ben er net weer! kwas zelf heel tevreden, kan natuurlijk altijd beter, maar had 189 en 198 punten :D kstond nog 2e toen ik wegging, en melissa stond boven mij.
kben eigenlijk wel benieuwd of ik nog prijs heb... anders straks maar ff een belletje aan wagen of weet iemand van jullie hoe het er nu voor staat?

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 21:28

Nicolet: Wat goed zeg! Super :D ik dacht dat je 3e stond toen ik wegging, volgens mij was die voor mij nog tussen jullie gekomen.

Heb erg lekker gereden :) had 190 en 184 en dat viel best tegen, normaal rij ik met zo'n proef veel hoger. Maar het niveau was gewoon hoog vandaag en kreeg daardoor denk ik veel 6en (vooral bij de 2e jury) die wil vast toch meer gangen zien..
maar ben tevreden over de proef dus op naar t L1 :)

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 21:50

Ik ben ook terug!
Heb echt best een baggerproef gereden. Op inrijterein liep Cheriza na een half uur helemaal top. In de proef kwam niets eruit. Kon haar niet lekker rijden. Maar dat hebben we vooral de 1e proef wel vaker.
Maargoed. Mag niet klagen voor ons 5e concoursje :D Ze moet meer kilometers maken in de dressuur.
Maargoed... gisteravond had ze ook al twee proeven gelopen. Dus was ook wel wat moe waardoor het er niet uit kwam. Jammer... maar best tevreden.

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 22:51

Jammer Wendie, maar met een onervaren paard is het al heel wat lastiger om op zo'n grote wedstrijd mee te doen. Wat waren je punten uiteindelijk?

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 00:39

Nicolet super gereden dus! Gefeliciteerd!
Wendie jammer dat het niet zo lekket ging.. wat voor punten Had je?
Anke je reed echt een hele nette.proef!
T ging erg fijn vandaag :) losrijden liep ze niet erg fijn maar de proef ging wel erg fijn :) Had 196 en 198 en Kampioen :) echt nooit verwacht maar wel erg leuk :)

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 01:21

Gefeliciteerd Melissa! super. :D

zie net op de uitslagen dat er 2 uitgesloten waren door paspoort controle.. zal wel niet in orde geweest zijn.
1 was anders kampioen zag ik, dan zal je balen zeg!

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 10:06

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 10:21

He Melissa! Van harte gefeliciteerd :D super meid!

At ankevivaldi en melissa: had 183en 184 pt. Klopte helemaal bij de proef. Vet balen... vorige week liep ie nog een proef van 207... ze kan het dus wel ;) Maargoed twee proeven de dag van tevoren is natuurlijk ook wel funest...

Toen ik weg ging zag ik idd dat melissa tweede stond. Jammer dachten we toen nog.... maar voor jouw gelukkig dat er iemand uitgesloten is. Super en van harte gefeliciteerd!!

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 10:48

Wendy: Oke alsnog netjes! Moet zeggen dat ik soms ook wel rond de 200 rij en die proef dan lang niet zo goed ging als m'n proef van gister. Had nu vrij weinig 'fouten' op wat struikelmomenten na. Maar de 2e jury gaf me aan het eind ook 6 6 6 6 6 5 6 7 ofzo. Terwijl ik normaal voor m'n houding wel gewoon een 7 krijg en de gangen ook wel eens 7ens als die mooi constant was. Maar dat is gewoon op zulke wedstrijden dan kan ik helaas niet meekomen met de rest, maar altijd leuk om er te rijden :)

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 11:32

bente_ schreef:
Gefeliciteerd Melissa! super. :D

zie net op de uitslagen dat er 2 uitgesloten waren door paspoort controle.. zal wel niet in orde geweest zijn.
1 was anders kampioen zag ik, dan zal je balen zeg!

En daar baalt zij ook wel van

Nicolet gefeliciteerd, moest je er toch nog heen ;)
Melissa gefeliciteerd, top hoor!

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 12:13

Dan was jij het dus anke! ik had je zo gauw niet herkend haha :o
Maar jij reed echt een hele nette proef, had eerlijk gezegd wel gedacht dat jij hogere punten zou scoren!
jammer wendy dat het bij jou niet helemaal wilde lukken, maar toch wel nette punten!
en melissa gefeliciteerd met je kampioenschap! had je ff gemist bij het losrijden, kdacht er later aan dat jij het wel eens kon zijn! top hoor!!
en inderdaad echt balen voor degene die zijn uitgesloten, kzag wel iemand op het eind in tranen, dat zal zij dan wel zijn geweest, echt sneu :(:)

kheb tussendoor cadans naar huis gebracht, anders moesten we wel heel lang wachten, daarna weer teruggegaan om mn toch nog 4e prijs op te halen. eigenlijk niet verwacht als ik zag wat er rond liep :o , maar uiteraard supertrots op mn paardje!

was ook nog wel grappig toen ik de baan uitstapte, vriendin van me zei: oh hij is wel heel braaf en nuchter en ze wilde hm ff belonen, schrikt ie van haar en springt opzij :') zag er echt heel maf uit :+ haha

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 14:04

Gefeliciteerd nicolette, erg knappe prestatie na die paar wedstrijden dat die heeft gelopen. Bedankt voor het compliment dat doet me goed :)
Haha precies als dat gezegd wordt, voortaan direct ff afkloppen :P Zag je wel losrijden aan het begin zag er lekker relaxed uit.
Vond het niveau ook erg hoog :j , ben uiteindelijk als 9e geëindigd dus precies middenmoot :)

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-12 14:30

dankjullie :D
bente klopt, 1 had basisenting niet voor elkaar en de ander was t paard na februari 2011 niet meer van geent.

wendie toch nog nette punten, maar wel balen als je de week ervoor nog zulke punten rijd!
haha ja stond idd heel lang bovenaan, en toen aan t eind kwam er een boven. maar alsnog wel kampioen :p al voelt het niet helemaal zo haha :p

nicolet gefeliciteerd! ik had het bij mij ook nooit verwacht haha. ze liep wel een hele fijne proef, maar zag wel meer hele goede lopen.
heb jou ook gemist haha :P was denk ik te gecontreerd haha :p

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:09

GEFELICITEERD MELISSA :D Wat onwijs super zeg, echt helemaal top! Op naar het L1 !!!

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:23

dankje mandy! :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 20:10

Overigens vind k het maar vreemd dat er nog steeds mensen zijn die uitgesloten worden om I&R.... je hoort het gewoon op orde te hebben.