En ik kan zowieso niet meedoen met springen...
maar ik ben komende zomer pas net 16 en om daar nou met allemaal 30 jaar of ouder-mensen rond te hangen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xLoki schreef:Als ik zo terugkijk op vorig jaar (Allround tm 20) heb ik niet heel erg veel concreets geleerd.
maar ik ben komende zomer pas net 16 en om daar nou met allemaal 30 jaar of ouder-mensen rond te hangen.
xLoki schreef:Als ik zo terugkijk op vorig jaar (Allround tm 20) heb ik niet heel erg veel concreets geleerd.

PartoutZ schreef:xLoki schreef:Als ik zo terugkijk op vorig jaar (Allround tm 20) heb ik niet heel erg veel concreets geleerd.
De gemiddelde leeftijd is geen 30 hoor
En wat is nou leeftijd? Dat is maar een getal.
Wij "ouderen" kunnen nog net zo gek zijn als jullie pubers!
+ ik zie er ook niet uit als 37, das ook meegenomen

Maar ik sta op de planning om wedstrijden te gaan rijden. Is er uberhaupt een instrucieweek waar je met bijv. B-dressuur heen kan (officieel dan, qua training zitten we dan wel hoger) zit namelijk dat ik vervoer moet hebben voor wedstrijden. Ik ben dan 17, maar rijd wel een paard.
)
hehe! Maar ik wil ook graag allround paarden... twijfel alleen nog voor tot 20 of met de ''oudjes'' zoals jullie zelf zeggen
mee