Sharon_Jims schreef:Heel verstandig Dropje! Wij mogen voorlopig niet van het terrein af. In de buurt is het bedrijf waar Rhino heerst met de neuro variant!
Mag ik weten waar?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sharon_Jims schreef:Heel verstandig Dropje! Wij mogen voorlopig niet van het terrein af. In de buurt is het bedrijf waar Rhino heerst met de neuro variant!
), dus dat risico (naast alle andere natuurlijk!) loop ik liever niet 
Francis schreef:Dropje, je schrijft 'in Noord Holland', maar is het niet verstandiger om 'heel Nederland' aan te houden? Je deelnemers komen nl. wel uit heel Nederland en als een van hen nog steeds iets mee kan nemen lijkt 't me toch dat je die niet op stal wilt.
Hopelijk gaat iedereen inzien dat je nu even strikt aan de adviezen houden de snelste manier is om er vanaf te komen.
Amersfoort schreef:Wie start wat? Ik kom jullie allemaal aanmoedigen![]()
![]()
San1978 schreef:Ik start niet maar ben wel heueul goed in vlechten uit staarten halen, dekens vasthouden, borstels bij me houden, flesjes water aanreiken etc.
daar is echt heel veel behoefte aan op zo'n, voor veel ruiters, stressvolle dag!
Gimme_Spurs schreef:Oeeehhhhhh kijk uit wat je zegt San!!!
Mijn zusje heeft ook zo'n ding, en die wordt ook al gek van me, omdat ik telkens om een massage loop te zeuren... Hahahaha het zal je toch gebeuren dat je moet starten en dan met de rode strepen op je voorhoofd van het hoofdkussen de ring ingaat![]()
![]()
Of dat je je knol op tafel legt om te masseren![]()
Amersfoort schreef:HenJ schreef:Leuk te horen dat iedereen zo enthousiast is!!! Ik start niet maar kom wel kijken samen met Josefien hier op bokt. Heb er al helemaal zin in!
En zo te zien kunnen wij daarna mooie foto's bij je opvragen