De laatste pillen,nu begint het zenuwdraaien helemaal,wat gaat hij doen,de veearts zei dat de pillen 24 uur werken en dan ik dan nog niet meteen iets hoef te zien,pff,wat eng dit.Bedankt allemaal dat jullie voor m blijven duimen,
duimen hoor.. kom op. na zo lang vechten is het niet eerlijk als je hem moet laten gaan. zit maar eerst niet over de verzekering in.. dat komt later wel. hij moet het redden, moet van mij
mnkortleve
Geplaatst: 15-01-11 10:50
Heel veel sterkte hoor en we blijven duimen.
Pien_1
Geplaatst: 15-01-11 11:21
Ook van mij heel veel sterkte. Ik blijf nog steeds duimen voor een wonder bij Big Mac
wens je heel veel sterkte.... hoop dat hij sterker is dan jullie denken...
Kiara04
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-11 19:13
Met big Mac gaat t weer wat minder,de veearts zei dat hij maandag nog eens komt kijken, maar hij zei tegen me dat we allebei waarschijnlijk wel weten waar t gaat eindigen, . Bij mij hebben ze iets gevonden in mijn borst wat ze verder willen onderzoeken.
Pien_1
Geplaatst: 15-01-11 19:14
Wat een ellende meid, heel veel sterkte met jezelf en met Big Mac
jeetje nu maar dubbel duimen, voor jou en je paard. heel veel sterkte!
mirgino
Geplaatst: 15-01-11 19:33
och wat een ellende, ik had zo gehoopt dat het paard op zou knappen
en ook voor jou echt kl*te ,ik blijf duimen draaien voor jullie allebei
heel veel sterkte en beterschap
Eevee
Geplaatst: 15-01-11 19:38
Jeetje mina zeg, weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen...... Wat een drama allemaal heeeeeeel veel sterkte en blijf hoop houden, ook al zal dat moeilijk zijn
jeetje wat een ramp zeg.. ik ken big mac van vroeger... zo'n mooi en lief beest.. wat zou het zonde zijn... maar ik hoop dat jullie nog van hem kunnen blijven genieten!! Heel veel sterkte en een dikke portie geluk voor jullie allemaal!!!