Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joanne1987 schreef:die boerenkwast had ik meteen van mn paard afgetrokken... wat een bokkuhl*l.... een paard dat voor de eerste keer iemand op zn rug heeft zo opjagen en zn buik trappen met sporen en aan de teugels hangen en dan ook nog springen???? hebben mensne tegenwoordig geen verstand meer?
bvw schreef:1 shetlander
ESSIE70 schreef:Kellynoa schreef:Wat een ongelofelijk lief paard heb jij!!!!
Menig drie jarige deze zadelmak maak expert van zijn rug gekiept!!!!
Zou mijn paard voor geen goud daar heen brengen!!!
Hahaha kijk dit filmpje maar dan praat je wel anders
http://www.youtube.com/watch?v=DjxBRCabVcw
nanette1 schreef:OMFG OMFG OMFG!!!!!!!! sorry, heb hier geen andere woorden voor! Dit is en kan niet, gewoon niet! Dit gaat tegen alle en ik bedoel dan ook alle regels van NH in! Als die meneer zo op mijn paard had gereden dan had ik hem toch een doodsschop verkocht van hier tot Tokio! Het paard is als de dood voor die mafkees met die zweep! Dat arme ding! Ik vind verder dat jij het heel erg goed doet op zijn rugEen paard hoort ingereden te worden met ontspanning, gegrip, respect van allebij de kanten! OhOh mijn mond viel open... Kan er niet overuit... Ik ben vanavond tot een schokkende ontdekking gekomen wat ik het paard aan heb gedaan... Maar dat is nog niet 1/100e van wat ik op dat filmpje zag!
peanutbutter schreef:Dat heet zadelmak maken.Dit is de eerste keer dat ze erop gingen. Omtrekken wordt gedaan om te voorkomen dat het paard omhoog gaat. Zo is hij uit balans en kunnen er geen ongelukken gebeuren.
Overigens is dit gebeurd bij de zadelmakmak expert in NL
Lager moet ook zeker nog. Nu ben ik al heel blij dat hij uberghaupt al wil nageven. Er is nu een keer of 15 opgezeten.
bellemaster schreef:Doormidden trappen ? whahaha ,
Lenzen nodig ?
Hoe ga jij een paard voorwaarts rijden dan ?
Door hem te vragen of hij alsjeblieft naar voren wil gaan draven en zo niet dan morgen maar?
beter in 1 keer goed , en CONSEQUENT dan steeds maar afwachtend vragen en denken nou morgen gaat ie het wel doen!
Wat zou jij doen als paard ? Als je word gevraagd of je alsjeblieft naar voren wil.. NIET DOEN , indd..
En als je nou 1 keer te weten krijgt dat het zo is en niet anders..?
inderdaad..
Sannnn schreef:nanette1 schreef:Genoeg zodat ik kan/mag zeggen.
Wat noem jij genoeg dan?
Volgens je profiel rij jij 6/7 jaar en ongeveer 3 keer in de week. Hoeveel ervaring heb jij dan met het beleren?
edit: las net even wat jij in een ander topic getypt het. Het feit dat jij zulke dingen zegt zegt meer over jezelf dan over anderen... Iemand een dooschop verkopen, doe eens even normaal.
__Nathalie__ schreef:ESSIE70 schreef:
wat kan die vent zitten zeg! ik heb diep respect voor zo'n vent!