Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en een beschrijving over deze koffiemevrouw
of warme chocomelk
GOooooooooh wat heb ik zin in de nacht!

( 4 euro per pony dus o.o ) ook ideoot was dat zeg
had helaas geen trailer.. maar als het me dit jaar weer gebeurd neem ik ze zo mee 

Lab_iris schreef:ik heb een vraag hier aan de mensen die naar zuidlaren gaan...
heeft iemand toevallig plek voor mij en mijn vriendin in de auto?
We zijn bereid om mee te delen in de benzine kosten!
Ik kom vanuit alkmaar, maar we kunnen ook eventueel ergens anders ook heen gaan om vanaf daar mee te rijden...
mocht iemand 2 plekjes over hebben voor 2 gezellige meiden.. dan hoor ik het graag!
Lab_iris schreef:trouwens, vorig jaar kreeg ik 2 shetties aangeboden voor 1 euro per hoef( 4 euro per pony dus o.o ) ook ideoot was dat zeg
had helaas geen trailer.. maar als het me dit jaar weer gebeurd neem ik ze zo mee
vorig jaar ook een erg dronken oudere man die met iedereen zat te onderhandelen om hun paarden te kopen en op t laatste moment afhaakte.. en uiteindelijk liep hij wel weg met een grotere bonte pony ( d-e pony ) .. erg appart
en ik was vorig jaar helemaal verliefd op zo§n fries veulentje.. die was onwijs eigenwijs.. erg leuk ding was t
Nee ik zie wel, ik neem een trailer mee mocht ik iets heul leuks zien
robert45 schreef:het lijkt toch niet zulk mooi weer te worden. gaat iedereen nog steeds heen