Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Celia schreef:Dat is wel waar, maar ik ken TS niet dus ik weet ook niet hoe zij op andere dagen met Kim omgaat. Maar volgens mij heeft Kim anders wel altijd respect, en dat is net waarom TS zo met haar handen in het haar zit.
En dat achter je lopen is ook lastig want dan trappen ze op je hielen
KoudbloedKim schreef:Johanna59: Ehh.. op stal? Ze staat gewoon op de poetsplaats hoor..
Martina, ik ga ook zeker wel volhouden.
Maar soms zakt de moed me even in de schoenen.
Oakland1990: Ik hén haar aangepakt en echt tikken uitgedeeld..
Maar op de één of andere manier lijkt niemand dat te lezen/snappen.
Chocobroodje: Ik was niet bang, maar vond het ook niet verantwoord om op haar rug te blijven zitten.
Ik ben dan ook afgestapt op het moment dat zij netjes stil stond.
KoudbloedKim schreef:Tamaramt: Maar waarom zou dat nu een probleem zijn als het dat de afgelopen 3,3 jaar nooit is geweest?
Ik vind de opmerking "Jammer dat je een eigen paard hebt gekocht als je maar 4 keer per week heen gaat" een beetje overbodig.
Mijn paard staat 24/7 buiten en als ik 2 maanden niet rij, kan ik er gewoon op stappen zonder dat ze raar gaat doen.
Beetje jammer dat je er zo over denkt, maar goed.. dat is jouw mening.
Celia: Daar geloof ik zelf ook niet zo in.
Johanna59 schreef:Niet iedereen heeft een poetsplaats tot zijn beschikking die aan die eisen voldoet.Zo aan een touw vast op stal, daar zie ik helemaal niets geks in. Ze kan ook alle kanten opdraaien. Kun je haar niet poetsen op een poetsplaats?