Ze moeten zich gewoon gedragen
Jottum, die van jou is toch ook een regular? Dan zijn wij na jou hoor
Oh en je moet gewoon zeggen: "Zo zit mijn gezicht lekker", als je 'boos' kijkt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze moeten zich gewoon gedragen
Oh en je moet gewoon zeggen: "Zo zit mijn gezicht lekker", als je 'boos' kijkt
Citaat:Ik mag hopen dat je nog weet waar je je voor in hebt geschreven of is het echt zo erg met je ??
Ik werd er gelukkig vanmorgen opgewezen dat ik een startnummer nodig heb. Ik ging er in mijn onnozelheid vanuit dat dat bij een Paintshow niet nodig was, dus nu als een gek dat nog geregeld en duimen dat het nog op tijd lukt.
En toch als je wint en het wordt voor je paard gespeeld dan gaat het zo snel! Veel sneller dan dat je langs de kant staat, hahaha. Maar echt, het kicken moment is zó over gewoon, dus zorg dat je ervan geniet als je 'm wint!
Mac schreef:Oh man, mij kun je al plaatsvervangend wegdragen als ze voor een ander het Wilhelmus spelen ... laat staan dat het ooit voor mezelf gedraaid zou worden
Ik werd er gelukkig vanmorgen op gewezen dat ik een startnummer nodig heb. Ik ging er in mijn onnozelheid vanuit dat dat bij een Paintshow niet nodig was, dus nu als een gek dat nog geregeld en duimen dat het nog op tijd lukt. [/quote]
Citaat:Het is ook mogelijk op de show zelf een startnummer aan te schaffen. Dit kan zijn:
1. een FNW startnummer tegen extra kosten. Dit nummer wordt verder als elk Federatiestartnummer behandeld en blijft voor de rest van het jaar geldig.
2. een eenmalig startnummer voor 7.50 euro. Dit nummer is alleen ten tijde van de show waar het voor aangeschaft is geldig. Gegevens en resultaten worden niet doorgegeven aan de FNW.
Voor beide startnummers geldt dat de resultaten van de officiële APHA-onderdelen wel aan de APHA worden doorgegeven en dat de resultaten meetellen voor de YEHPA mits de deelnemer lid is van de DPHC.
Citaat:1. een FNW startnummer tegen extra kosten. Dit nummer wordt verder als elk Federatiestartnummer behandeld en blijft voor de rest van het jaar geldig.