Wat een leuke foto's zeg! En wat fijn dat jullie zo kunnen rijden!
Nu het iets kouder wordt en ze natuurlijk ook al een tijd haar energie niet kwijt kan is het best logisch!
Gelukkig maakt ze voorderingen!
franka75
Geplaatst: 10-11-10 16:25
ik vind de tweede en eerste foto erg mooi ik denk zelfs de eerste. maar niet om bijdehand te doen hoor maar doe haar gewoon een hoofdstel aan als ze zon energie heeft.
hihi, ja maar dat wist ik niet voor ik e rop ging zitten... al dnek ik niet dat ik haar dan tegen had kunnen houden in haar bui. ben er op blijven zitten, dus opzich niks aan de hand... ik zal eens foto`s uploaden van laatst hoe ze tekeer ging in de paddock...
ikenindi
Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-10 16:34
tis die bruine schim
oftewel: niet echt gecontroleerde en rustige beweging...
geen idee. dan moeten we eerst weer terug voor controle. en ik moet eerlijk zeggen dat ik geen haast heb. het gaat goed zolang we stappen iig en ik heb geen haast om echt weer met haar aan het werk te gaan. vind het al fijn dat ze dit weer kan
Wat goed dat je toch alweer 3,5 uur kan stappen, dan zijn jullie toch een tijd bezig. Lekker rustig aan blijven doen, niets forceren, gewoon genieten van wat jullie nu kunnen!
franka75
Geplaatst: 15-11-10 17:44
zo das een wilde haha maar doe toch aub een hoofdstel aan dan heb je gewoon meer te vertellen. en niet weer ongelukken.
o blij was ik niet met al dat gekke gedoe... als er iets een hoge belasting is, dan zijn het wel slidings...
maar vooralsnog loopt ze nog steeds goed. niet helemaal zuiver, maar ook echt niet meer kreupel. ook niet in draf en galop... en dat ze niet zuiver loopt... ik vraag me af of dat nog gaat komen. zoals ik het nu zie heeft ze er geen last van...