Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurffie schreef:vind de behandeling die nu genoemt word nou niet echt fijn klinken eigenlijk?
zoetjes schreef:Duizenden euro's voor de behandelingen en intensieve dagelijkse zorg, evt opstallen, enkele malen per dag aan de hand beweging geven....etc?
Prissey schreef:Ik heb per pb verteld en doe het ook ontopic.. Mijn besluit staat vast en daar blijf ik bij en zo denk ik er al over het begin over we praten hier over een kudde dier geen stuk speelgoed of een eenling. Het dier hoort te kunnen leven met vriendjes en vrijheid. Is dit niet mogelijk is mijn keus snel gemaakt. De jonge jaren zijn zeer belangrijk voor een paard evenals voor puck, kan puck dus de eerste jaren niet meer dan ophokken en alleen staan door allerlei toepassingen in zijn lichaam om hem pijnvrij te kunnen laten leven kies ik hier niet voor. Dit gun ik geen enkel paard namelijk en vind het dier onvriendelijk
Prissey schreef:Ik heb per pb verteld en doe het ook ontopic.. Mijn besluit staat vast en daar blijf ik bij en zo denk ik er al over het begin over we praten hier over een kudde dier geen stuk speelgoed of een eenling. Het dier hoort te kunnen leven met vriendjes en vrijheid. Is dit niet mogelijk is mijn keus snel gemaakt. De jonge jaren zijn zeer belangrijk voor een paard evenals voor puck, kan puck dus de eerste jaren niet meer dan ophokken en alleen staan door allerlei toepassingen in zijn lichaam om hem pijnvrij te kunnen laten leven kies ik hier niet voor. Dit gun ik geen enkel paard namelijk en vind het dier onvriendelijk
Luckymoon schreef:Hoeveel behandelingen je ook zou willen gaan uitvoeren, van een dwerg maak je geen goedgebouwd paard. Een menselijke lilliputter zal ook nooit een "groot" mensen worden.
Been-, rug- een kaakproblemen zul je nooit kunnen oplossen, met bijvoorbeeld zwachtelen zal de verhouding van de beenderen niet veranderen. Hooguit kan zijn leven iets prettiger kunnen worden dan het nu is..
Dit is geen persoonlijke aanval naar wie dan ook, maar volgens mijn gewoon een feit.