Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
No_No schreef:De donderdag is dus een rampendag zoals ik het een beetje begrijp.. Ik denk dat ik in iedergeval op zoek ga naar een paar goede regen spullen! Een beetje regen vind ik niet zo erg, zolang ik zelf maar niet nat en koud word![]()
Voor training in iedergeval altijd makkelijk!
Ik heb eens een oprol regenbroek gezien, iemand daar ervaring mee? (Speciaal voor paardrijden)
Wat gebruiken jullie?
TessJS schreef:misschien een domme vraag hoor, maar wat is precies een paardenvierdaagse?
michele schreef:No_No schreef:De donderdag is dus een rampendag zoals ik het een beetje begrijp.. Ik denk dat ik in iedergeval op zoek ga naar een paar goede regen spullen! Een beetje regen vind ik niet zo erg, zolang ik zelf maar niet nat en koud word![]()
Voor training in iedergeval altijd makkelijk!
Ik heb eens een oprol regenbroek gezien, iemand daar ervaring mee? (Speciaal voor paardrijden)
Wat gebruiken jullie?
die broek had ik vorig jaar ook om/aan, alleen werden we een keer overvallen door een hoosbui, toen was ik te laat met naar beneden rollen![]()
![]()
JoyCiej007 schreef:Ik gebruik een wind- en waterdicht menschort; buitenkant is van Skai en binnenkant is van warm fleece. Maargoed, ik ben dan ook een menner en geen ruiterop die manier blijf ik perfect droog. Verder een véuls te grote regenjas over m'n eigen jas, groom ook in regenbroek en regenjas en dan blijf je wel droog.
No_No schreef:TessJS schreef:misschien een domme vraag hoor, maar wat is precies een paardenvierdaagse?
Domme vragen bestaan niet![]()
Paardenvierdaagse lijkt op een gewone avondvierdaagse alleen dan op het paardDe paardenvierdaagse in Epe gaat langs mooie plekken die normaal gesproken niet toegankelijk zijn omdat het prive terrein is. De route is ongeveer 20 km per dag. Je kan ook even op de site kijken
mysa schreef:No_No schreef:
Domme vragen bestaan niet![]()
Paardenvierdaagse lijkt op een gewone avondvierdaagse alleen dan op het paardDe paardenvierdaagse in Epe gaat langs mooie plekken die normaal gesproken niet toegankelijk zijn omdat het prive terrein is. De route is ongeveer 20 km per dag. Je kan ook even op de site kijken
Een flink deel van de route is trouwens normaal gesproken ook opengesteld, maar idd, die stukken over de landgoederen, die normaal niet toegankelijk zijn, zijn wel erg leuk.
Brainless schreef:Ik had een fijn bontje op mijn zadel en geen regenjas meegenomen (sop,sop).
Spookie schreef:No_No schreef:Maar is die broek daadwerkelijk ook iets om te gebruiken tijdens regen? Ik neem aan dat het onder je benen los is o.i.d?
Bedoel je de rainlegs?