Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zit er dus sowieso bij!
Baal schreef:Dat heb je dan heel snel gedaan x_tico, in 'n jaartje tijd van B naar M1 !!
Vorig jaar winter mochten er in Breda bij de DB toch nog 3 door van de 23 en deze winter maar 2 van de 23... maar dat kan afronding zijn want de ring op de regio is gewoon 20 (net als vorig jaar).
Bij de CB en CL1 hebben ze de ringen op de regio kleiner gemaakt, daar mogen er 4 minder starten (terwijl er net zoveel meedoen).
Maar..... ik heb 2 dochtertjes die door zijn: in de AL1 en in de BL2. Nu nog de finale in Pr'beek dit weekend.

EN met springen hebben we er 1 gehad en had ik een balkje in de E-B. Nu hopen dat ik de andere 2 goed rij dan mag ik straks met springen en dressuur naar de BK. Ik rij in Kring West-Brabant..
x_tico schreef:Pff balen Cindy! Hoeveel hebben jullie er int M1 dan?
Ik moest er wel best veel moeite voor doen, dus het voelde best wel slordig. Geen idee of het er ook zo uitzag. Het was ook moeilijk haar op te richten, ik zat er wat laat op dus heb haar tussendoor geen lang teugeltje meer gegeven (heel eventjes maar). Dus toen was ze al wel wat moe toen ze de ring in kwam, en daardoor wil ze snel te diep gaan hangen.
Heb mijn coupon nogniet echt bekeken.