Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rina schreef:@Smax kreeg ik hier via IE en Word ook niet voor mekaar. Of nee ik kreeg het wel ingevult maar dan werd het formulier een zooitje. Moei gewoon even in het begeleidende mailtje aangeven voor die box ed.
Natascha dH schreef:Je kan op de computer je inschrijfformulier invullen. Maar het lukt me niet on het financiele deel in te vullen, daar "mag" ik niets in schrijven. Hebben jullie dat ook?
Leek me net zo handig, ff op de computer invullen, bij een mailtje voegen en ingeschreven.....Maar niet dus, wie helpt?
shellybelly schreef:dan verstuur je hem zonder dat financiele gedeelte, vul ik wel voor je in

Ik heb Sheila al gestalkt op haar vrije zondag, wat ik in kon vullen heb ik gedaan, en de rest idd in een begeleidende mail, en toen verstuurd, Darna opnieuw, want was de campingplek vergeten
  Ik heb Sheila al gestalkt op haar vrije zondag, wat ik in kon vullen heb ik gedaan, en de rest idd in een begeleidende mail, en toen verstuurd, Darna opnieuw, want was de campingplek vergeten  en kopie van wranpas en paspoort en de hele mikmak, heb ik vanmorgen op de post gedaan
  en kopie van wranpas en paspoort en de hele mikmak, heb ik vanmorgen op de post gedaan  
  , misschien leer ik het nog eens
 , misschien leer ik het nog eens  

smax schreef:Ik heb Sheila al gestalkt op haar vrije zondag, wat ik in kon vullen heb ik gedaan, en de rest idd in een begeleidende mail, en toen verstuurd, Darna opnieuw, want was de campingplek vergeten
en kopie van wranpas en paspoort en de hele mikmak, heb ik vanmorgen op de post gedaan

Dus volgens mij moet het goed komen..
Tja is ook mijn eigen schuld een beetje weer net voor de valreep aan komen kakken, misschien leer ik het nog eens

Spikers Volgens mij wel, maar durf dat nou ook weer niet te bevestigen
 maar het is gelukt! ons ook uiteindelijk denk ik hoop ik
 maar het is gelukt! ons ook uiteindelijk denk ik hoop ik  

Niels schreef:Ik heb je vannochtend gemaild.