[WN] Farmers Field Trail, 24 mei, Koekangerveld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hobbelheks

Re: Farmers Field Trail, 24 mei, Koekangerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 22:06

of gewoon vrijwilligers met een foto van hun paard dan herken ik ze tenminste _O-

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 22:07

Na de westrijd:
Quatro denkt ik ga niet!
Afbeelding

Dan maar vanaf de ander kant proberen:
Afbeelding

En gelukt!
Afbeelding
Met blote voetjes te paard...

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 22:08

susan schreef:
of gewoon vrijwilligers met een foto van hun paard dan herken ik ze tenminste _O-

Heb je de nieuwsbrief niet gelezen? ~~}> Nee hoor, het was gezellig zo knus in de auto!

Hihii, wat een foto's van Quatro! En met de blote voetjes in het water :D
Laatst bijgewerkt door Splash_ op 24-05-09 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 22:08

Met je plukje gras in je hand :+
Leuke foto's!

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 22:23

Citaat:
De familie Vlek

leuke pica WB!

soflo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 22:29

superdag ook als toeschouwer.
waar kan ik de uitslagen vinden,kon jamer genoeg niet tot het einde blijven

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 22:38

Wat een MEGA geslaagde dag!! Heel gezellig! Leuk om veel bokkers en hun paardjes irl te ontmoeten!
Corine en Susan, petje af! Wat zijn jullie creatief! En wat super georganiseerd!!
Erg genoten, veel foto's gemaakt en er zullen vast heel veel foto's nog voorbij gaan komen!
Oa van Jos...? :P
Afbeelding

Muzefee mooie foto's!!

WB thanx voor het lenen van de zonnebrandcreme! :D

Nou, ik ga nu eerst m'n bedje opzoeken... en dan de rest vd week nog even nagenieten! Erg benieuwd naar alle foto's!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 22:39

Hihi...meesterlijke foto is dat!.. "Ik ben Jos en ik doe Joop van Tellingen na" *-:) :+

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 23:22

Hey allemaal!

Iedereen SUPER bedankt voor alle mega lieve complimentjes!! Wat geeft dat een voldaan gevoel!
We zijn zelf zo onwijs tevreden!! Alles is echt mega goed verlopen, op een paar kleine dingetjes na, zoals Jeddah die dacht dat je met een rol plakband wel ver kon kijken :? Helaas is daardoor de verrekijkers hindernis komen te vervallen :o

Zoals jullie allemaal ook wel gemerkt hebben hadden we zo'n beetje alles wel goed voorbereid, eh... behalve de prijsuitreiking... :o

En toen we net met veel plezier en voldaan jullie berichten aan het lezen waren en we lazen het bericht van The Dreamer, dachten we ...huh? En hebben we alles direct nagekeken, want het was ons bij de telling wel opgevallen dat ze al heel hoog gescoord had. En wat blijkt nou.... :o In onze haast om die super leuke goed gesponsorde prijzen uit te delen hebben we een inschrijfnummer als startnummer in onze map aangezien... :oo

Het spijt ons dus VRESELIJK dat we The Dreamer niet de prijs die ze dus WEL verdient heeft hebben kunnen uitreiken, namelijk de 2e plaats en dus de Zilveren Medaille!!! +:)+

Uiteraard krijgen The Dreamer en de andere deelneemster, onze topper uit Belgie, nu direct bericht en gaan we met hun de boel oplossen (natuurlijk gaan we in geen geval een prijs terugvragen :n )

Nou, dat gezegd, willen we ook nog zeggen dat we al mega veel plezier van al jullie gave foto's hebben! Wat heerlijk om dat nog even te zien voordat we ons bedje in duiken!!

jottum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 07:39

Zat je net d'r op, moet je weer ....
Afbeelding

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 08:01

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 08:22

Wat ziet het er gaaf uit!!! Echt jammer dat ik het gemist heb!!
Is de datum voor volgend jaar al bekend?? Kan ik nu mijn agenda vast vrijhouden om mee te doen (of te vrijwilligen, want als alle vrijwilligers van dit jaar volgend jaar mee gaan doen... ;) )

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 09:42

Fotograaf in het wild :D
En dat kalf _O- daar heb ik me echt suf om gelachen :') . Dat kon idd wel wat medische hulp gebruiken.

Wat een snelle foto's al +:)+
Dit is mijn hubbie met onze Shane:
Afbeelding
waar ik erg trots op was. Shane was ook duidelijk een beetje ongerust over het feit dat hij er niemand kende (wij wel, wat erg gezellig was :P ) maar behalve de waterbak heeft hubbie hem toch overal doorheen kunnen loodsen.

Het was echt een TOPdag! Werkelijk aan alles was gedacht en wat zag het er allemaal super uit! Complimenten aan de organisatie en aan alle vrijwiligers. Allemaal heel erg bedankt voor een superdag!

Misty_1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 09:58

Muzefee schreef:
De pony die op het eind met hulp van een ander paard door de waterhindernis durfde? :)

Als je die zwart-bonte bedoelde die ook nog even de berg heeft beklommen? Dan is het mijn held! :D

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 10:18

Ook hier aan het bijkomen en nagenieten van een schitterende dag. Heerlijk lol met je knol. Markus en ik hebben toch meer kunnen doen dan we (ik) dacht(en). Tussen z'n oren is ie nog steeds 4 jaar en het lijf werkte goed mee. Zie hier, beide zijn we niet meer zo onverschrokken (we worden beide een dagje ouder :+ ), des te meer ben ik heeeeel trots op deze foto, we hebben toch 2 van de 3 gesprongen:
Afbeelding

Het kalf was zoals verwacht "staatsgevaarlijk", maar na rustig aandringen heb ik 'm toch op zijn schoft kunnen leggen en toen was het goed. :+:
Hij is hier zeker 10 cm kleiner dan normaal :+
Afbeelding
Afbeelding
Valt toch wel mee, die }:0 ....
Afbeelding Afbeelding
Maar hij kan zo wel mooi kijken:
Afbeelding
Ben heel trots op mijn ouwetje en we kijken al uit naar volgend jaar!!!

jottum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 10:44

Haha, Natascha, staatsgevaarlijk _O-
Dat vond April van vrijwel het hele parcour, behalve! het zieke kalf. De strobox waar het kalf in moest worden GELEGD, was wel weer erg eng.
Afbeelding

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:07

Zo ook weer thuisgeraakt van een super geslaagd weekend +:)+
Reis huiswaarts is goed gegaan en wat hebben we ons reuze geamuzeerd! :D

Hopelijk wordt het aantal deelnemers volgend jaar uitgebreid zodat er meer mensen kunnen meedoen :P

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 11:54

Ik ben ook vrijwilliger geweest, en heb het echt súper naar mijn zin gehad!
Dit was een absoluut uniek evenement, en met zoveel enthousiasme op poten gezet dat het ook wel moest slagen. En dat is toch zeker gelukt!
Ik heb genoten van de goede sfeer, van de ruiters die hun paard (bijna ;)) overal doorheen kregen, het prachtige parcours, het enthousiasme van iedereen, en, en... Teveel om op te noemen! Het goede weer maakte het helemaal af.
Ik zat zelf bij de hindernis met de tractorbanden; achterwaartse slalom, en dat was best spannend. Ik heb een paar keer bijna op schoot gezeten bij mijn medehindernisjury, omdat er een paar paardenkonten (terecht!) mijn kant op kwamen. :D

Het was een ongelooflijk succes, ooit hoop ik ook mee te doen, maar voor nu was dit helemaal prima! :D

Een bedankje voor Corine en SuzanW voor hun enthousiasme en gastvrijheid, wat een supermeiden! :)

PBT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 12:01

Ook mijn paard, mijn man en ik hebben genoten. Alles was heel goed en orgineel georganiseerd. Normaal doe ik TREC (bij de PTV altijd een waterhindernis aanwezig!) en ik heb 2 keer een WE (working equitation, leuk) wedstrijd meegedaan. Maar ook dit vind ik erg leuk!
Dus volgend jaar graag weer ..............

Over de brug.
Afbeelding

Achteruit tussen de strobalen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aniek10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 12:26

Hallo allemaal!

Speciaal geregistreerd om hier iets te kunnen posten. Ik was 1 van de vrijwilligers, die van die gebakken eieren 8-) ). Ik vond het echt helemaal fantastisch gister (en zaterdag tijdens het voorbereiden)!
Ik zat samen met mijn zusje Anouck bij hindernis 14. En hoewel wij dachten dat veel paarden er met een groooote boog omheen zouden lopen (rennen, vliegen, stuiteren) viel dat alleszins mee. Er waren maar 2 stakers. Netjes gedaan dus, ruiters...euh...cowboys en -girls :))

Heel erg leuk om te zien (en hier te lezen) dat iedereen zo enthousiast is/ was!

Susan en Wim, hartstikke bedankt voor de gastvrijheid in jullie domein! Een heerlijk bed, goed geslapen. Maar die douche, die was toch wel het allerfijnste _/-\o_

Liesbeth, bedankt voor de overheerlijke pannenkoeken, erg lekker!

Corine, bedankt dat je me gevraagd hebt om te komen vrijwilligen, ik had het niet willen missen, volgend jaar ben ik absoluut weer van de partij!

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 12:28

na een rotweek te hebben gehad, heb ik alles kunnen vergeten voor half dagje, heb niets getraind, alleen af en toe buitenritjes.
wij hebben genoten van de natuur, hindernissen, leuke vrijwilligers, en uiteraard fantastische organisatie.

mn vader heeft leuke fotos gemaakt, en uiteraard apetrots op ouwe mieke die het toch maar even weer gedaan heeft.

gr regina

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 12:37

Vette grote pluim voor SusanW, Jeddah, ouders, buren, vrienden die dit alles mogelijk hebben gemaakt. Wat een enorm leuk feest was het gister zeg!
Genoten van alle deelnemers met hun paard, en heerlijk bijgebept met de vrijwilligers. Ik heb als vrijwilliger ook enorm genoten.

Hopelijk mag ik volgende keer weer meedoen als vrijwilliger en zoals Jottum ook aangaf als ik dan van te voren wat kan doen doe ik dat graag!

Hopelijk tot volgend jaar weer !!

Gave foto's ook!

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 12:47

Muzefee schreef:
Even gekeken wie ik zo snel nog meer herken.

Mayflower;
Afbeelding
whoehaha! Wát een mega-sprong! Ik had best het midden kunnen nemen zie ik! :D

Bedankt voor de leuke foto's en SW, Jeddah en alle vrijwilligers bedankt voor de leuke dag! +:)+
Jammer van de opstopping halverwege waardoor we soms best lang moesten wachten bij hindernissen maar dat mag de pret niet drukken ondanks dat Quince dit niet zo leuk vond. Het ging iig super en zomaar in 1 keer door de waterbak, dus trots! :D

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 13:13

Wat een geweldige foto's en dito dag!
Als ik Digger nog had dan had ik zeker mee gedaan :j

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 13:20

Het ziet er allemaal geweldig uit, echt ongelofelijk jammer dat Rico geblesseerd was en we uiteindelijk niet mee konden doen na heel lang verheugen. Maar naar jullie foto's kijken is ook al een beetje genieten.