Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pinuts schreef:katiavl.. ja sorry, ff boze reactie.. verder heb ik wel meer inhoudelijke reacties gegeven:)
.Joonas schreef:Ik heb net het stukje gelezen op de site van TS en dit kan echt niet. Zoveel onwaarheden over Lotus en de manege. TS je moet je schamen en je had veel meer moeten verdiepen in de gezondheid van Lotus. Dan had je gehoord dat ze meerdere beenproblemen heeft. Geconstateerd en behandelt door een dierenarts!! Merel was haar laatste kans. Recreatief rijden en enkele dagen in de week rust. Dit is nog bijna een jaar goed gegaan. Nu ging dat ook dat niet meer. Dan zijn nog twee opties grasmaaier of slacht. Jij biedt haar als berijdbaar paard aan en dat is ze NIET!!! Volgende keer gaat het paard naar de slacht dit niet nog een keer.

En dan nog een foto van stal jasper erbij ook nog..
Basic_ schreef:Zucht.. ik denk dat je de tyd die je hebt gestoken om dit topic te schrijven beter had kunnen benutten met sesamstraat kijken, misschien dat je daar wat van leert
Bergje schreef:Nou nou.... ik vind dit verhaal van twee kanten niet kunnen. Wat ts allemaal schrijft vind ik niet kunnen, maar wat de stalhouder heeft gedaan vind ik ook niet kunnen. Omdat ik vind dat als het paardje er niet goed aan toe is en het beestje beter af is als hij niet meer leeft, hij daarvoor had moeten zorgen! Niks geen gezeik met nog aan andere mensen verkopen "voor in de wei". Misschien heeft de stalhouder wel echt gedacht dat paard ergens in de wei zou komen te staan en had hij het beestje op die manier nog een paar jaar gegund, wie weet. Raar vind ik het wel.
Bergje schreef:Nou nou.... ik vind dit verhaal van twee kanten niet kunnen. Wat ts allemaal schrijft vind ik niet kunnen, maar wat de stalhouder heeft gedaan vind ik ook niet kunnen. Omdat ik vind dat als het paardje er niet goed aan toe is en het beestje beter af is als hij niet meer leeft, hij daarvoor had moeten zorgen! Niks geen gezeik met nog aan andere mensen verkopen "voor in de wei". Misschien heeft de stalhouder wel echt gedacht dat paard ergens in de wei zou komen te staan en had hij het beestje op die manier nog een paar jaar gegund, wie weet. Raar vind ik het wel.
slimmerik schreef:Bergje schreef:Nou nou.... ik vind dit verhaal van twee kanten niet kunnen. Wat ts allemaal schrijft vind ik niet kunnen, maar wat de stalhouder heeft gedaan vind ik ook niet kunnen. Omdat ik vind dat als het paardje er niet goed aan toe is en het beestje beter af is als hij niet meer leeft, hij daarvoor had moeten zorgen! Niks geen gezeik met nog aan andere mensen verkopen "voor in de wei". Misschien heeft de stalhouder wel echt gedacht dat paard ergens in de wei zou komen te staan en had hij het beestje op die manier nog een paar jaar gegund, wie weet. Raar vind ik het wel.
Stalhouder was verteld dat koper een paardenopvang was en dat ze daarna ter adoptie aangeboden zou worden. Nu staat ze dus te koop als recreatiepaard en wordt manege te kakken gezet. En idd belde de paardenopvang namens de vorige eigenaar.
help ...
we zijn het door het hele topic al eens
gaat niet goe hoor