Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lovely schreef:Ja hoor, in de Randstad komt het ook voor dat men ongevraagd aan je paard zit te frutsen, pennymeisjes are everywhere.
Lovely schreef:Ja hoor, in de Randstad komt het ook voor dat men ongevraagd aan je paard zit te frutsen, pennymeisjes are everywhere.

maar wel erg dom soms (zijn het kinderen voor).
nicoleboogie schreef:Heb het hele verhaal nu een beetje gevolgd en mn mond valt open!!!
waar halen ze het lef vandaan en dan die moeder!!!!
als ze bij mij aan mn paarden zitten en ik krijg ze te pakken sta ik niet voor mezelf in
ik hoop voor je dat het nu afgelopen is!!!!
Lovely schreef:Het is complex hoor, als iemand zich een schedelbasisfractuur valt van jouw paard waar die ongevraagd op is geklommen, dan is het echt niet de schuld van de eigenaar. Bovendien heeft Sul al uitgebreid gewaarschuwd èn een verbod uitgesproken, dus dan houdt dat stukje mogelijke aansprakelijkheid waarschijnlijk wel op.
Yamcha schreef:nicoleboogie schreef:Heb het hele verhaal nu een beetje gevolgd en mn mond valt open!!!
waar halen ze het lef vandaan en dan die moeder!!!!
als ze bij mij aan mn paarden zitten en ik krijg ze te pakken sta ik niet voor mezelf in
ik hoop voor je dat het nu afgelopen is!!!!
Als jij niet voor jezelf instaat, ben jij degene die een proces wegens mishandeling aan je broek krijgt.....
Ik ben wel benieuwd hoe dat aansprakelijkheidsverhaal nu zit, eigenlijk..... (dit moet toch ook juridisch aan te pakken zijn)

Billy schreef:suleilitha schreef:Eindje van het gesprek: de moeder gaat de DB bellen zegt ze, en mijn kerel gaat morgen naar het buro. Verder zijn wij arrogante kakkers is gezegd, twee auto's en paarden en dat terwijl we die arme kids niet eens een verzorgpaard gunnen. Tja, dan ben je uitgepraat vrees ik en rest er niets anders dan naar de politie te gaan.
whahaha, heb je niet gevraagd of ze van de commode gevallen is vroeger?
Zou een hoop verklaren.....wat een dom wijf
Maar ik doe het wel helemaal goed hoor, geloof ik
. Sul, heb je al iets gehoord van de politie n.a.v. je klacht? En van de DB?
OMG, onderkaak valt op tenen van verbazing! Djiezz....t moet niet veel gekker worden! Wat een lef en wat een onwijs super domme mensen! Hoe halen ze t in hun botte kop om dit te doen, en dan ook nog als mams opbellen om geld vergoed te krijgen!
Ik zou niet voor mezelf instaan... vind dat jullie goed bezig zijn dit op te lossen! Zijn ze helemaal van de p*t ger*kt!
Heel simpel, wie niet luisteren wil, die moet maar voelen