Ik ben geweest:D
De 27ste!!
Was heel leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aliesjeh schreef:Goa ben ik ook geweest, dat vind ik tot nu toe de beste show die ik heb gezien.
Gister was er ook een paard dat even wegsprong en niet meer naar haar toe kwam, iedereen in de zaal: hoooooo![]()
haha altijd wel leuk die reacties om je heen.
takkie_muis schreef:stubeck schreef:wat vaag zeg.
wij in rij 22 hadden wel goede plaatsen.
achter ons 2 zonder stoel waren jullie dat?
verder waren er voor stoelen bij gezet?
en die presentattor poeh die zou zo op mijn school kunnen komen
ik denk dat wij dat waren ja! 6 meiden naast de trap voor de verlichting.
toen we plaats namen mochten we 2 stoelen van andere mensen in gebruik nemen die andere mensen zijn op de vip geplaatst.
ok ja dan waren jullie dat.
zwaar bagger geregeld dan.
emma_rico schreef:aliesjeh schreef:Goa ben ik ook geweest, dat vind ik tot nu toe de beste show die ik heb gezien.
Gister was er ook een paard dat even wegsprong en niet meer naar haar toe kwam, iedereen in de zaal: hoooooo![]()
haha altijd wel leuk die reacties om je heen.
ik ben gister ook geweest maar ik heb dat niet gezien met welk paard was dat dan?
. ik heb er verder niet veel van onthouden hoor
. brittje88 schreef:amerigo was idd 25 jaar en heb er een tijdje naast gestaan maar zo leuk vond hij het ook weer niet. Vooral als ze met zn 10e aan zn hoofd zaten en om zn nek hingen. Dan begon hij ook wel te lopen maar de mensen van appassionata zetten hem weer terug. Voor de show leek hij het best leuk te vinden maar in de pauze zag het er toch wel wat anders uit.

Tjaldur schreef:Nou, dan liever zonder, eerlijk gezegd
kissmeB schreef:idd dat paard had continue de oren naar achter!en die glans in zn ogen..die was er duidelijk niet!
nou was die al wel 24 maar echt vrolijk keek hij niet!
en die paarden die in de lucht moesten springen werden mooi van voren tegen gehouden en van achter met 1 of 2 zwepen bijgeslagen......![]()
en hier en daar wat sedatie ging er ook wel in..sommigen keken me toch uit de ogen
even over dat bedrag: ik moest per kaart 69,- betalen en 15,- services/verzendkosten (budgetticket) en stond bij: Zitplaatsen Categorie 1
zit je dan op rij 17!waaaaaa ga der mooi nog achteraan!
Myra schreef:Oplossing: een tijgerstringetje (en doorschijnende broek) dus

Heb net in je profiel gespiekt.
Het zal wel niet maar het meisje dat naast mij zat leek een beetje op jou. Als je een jongen en een meisje met broodjes kroket hebt zien klungelen waren wij dat anders vergeet maar wat ik heb getypt.

(had bril niet mee
)