Equitana 2009

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 22:02

Oh, de gouden tip!! :D Thanks!

MarrieLeen

Re: Equitana 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 23:26

Niet te geloven wat een aanbod zeg! Aaaaal die hallen, al die dingen, echt enorm. :oo
Krijg steeds meer zin om erheen te gaan! Waarom groeit die geldboom niet door? :P

jennifer1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 16:44

Jha ga er met school heen maar we zijn vrij om te doen wat we willen
dat wordt shoppen/show kijken/shoppen/eten/shoppen en shoppen en nog eens shoppen:D heb er nu al zin in!!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 18:46

Ik ga er denk ik ook heen, woensdag of donderdag. Als ze nu eens een portugees hoofdstel voor 50 euro of minder hebben, dan hou ik me aanbevolen :P

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 01:00

ik ga 22 maart met een vriendin van me! 1e keer, yay:D

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 09:19

Ik voeg me ook toe op dit topic!
Ik ga samen met me vriendin op maandag de 16de...
Ben zo benieuwd wat ik dit jaar weer zal aantreffen! Hoop inm ieder geval de nieuwe collectie van 2009 van eskadron te vinden en uiteraard te kopen :)

Weet iemand of het eigenlijk goedkoper zal zijn als je het daar koopt?

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 09:20

germie schreef:
Ik ga er denk ik ook heen, woensdag of donderdag. Als ze nu eens een portugees hoofdstel voor 50 euro of minder hebben, dan hou ik me aanbevolen :P

gewoon afdingen!

StEpHaNiE66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 15:52

Ook ik ga dit jaar weer :). Ik ga de zaterdag...barokke paarden. Ben benieuwd!

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 15:56

ik wou ook op de barokke paarden dag... maar helaas... iets waar ik twee jaar op heb gewacht.... kan niet door gaan! ivm herstel :( grrrrrr....
heeel veel plezier iedereen... ik ben jaloers!

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 00:23

Leuk dat ik dit topic zie. En dat er een bus gaat vanaf groningen!!!!
Nu nog even vrij zien te regelen. En dan boek ik voor 1 persoon (saai he) op 14 maart

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 09:13

Ik hoor (lees.. :P ) hier nu een paar keer mensen over de milieusticker maar of je dat ding nu echt wel of niet nodig hebt als je met de auto komt is me nog niet echt duidelijk.. Ik heb een tekst opgezocht op de site van de messe:

Auch Essen verfügt ab dem 1. Oktober 2008 über eine "Umweltzone". Das Gelände der Messe Essen GmbH ist zwar nicht direkt betroffen, wohl aber die An- und Abfahrten sowie ein Teil der Parkplätze.
In diese Zone dürfen nur Kfz einfahren, die mit einer Umweltplakette entsprechend gekennzeichnet sind oder die Ausnahme-Tatbestände erfüllen.
Um Ihnen die problemlose Einfahrt in die Umweltzone zu ermöglichen, besteht zwischen der Messe Essen GmbH und dem TÜV Nord eine Kooperation.

Maar mijn Duits is niet zo geweldig, zeggen ze nu dat je voor de toegang en afvoer wegen met de auto wel een sticker nodig hebt?? Want ik weet niet wat ze bedoelen met Kfz.. (dacht dat auto's in het Duits Pkw waren namelijk). En als ik he goed begrijp is de 'ausname tatbestande' een alternatief, maar wat is dat dan???? Duitsers op het forum die kunnen helpen?

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:37

Ik heb de brief binnen van drenthe tours en de plekken zijn gereserveerd voor 14 maart.

laura1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:49

troi schreef:
Ik hoor (lees.. :P ) hier nu een paar keer mensen over de milieusticker maar of je dat ding nu echt wel of niet nodig hebt als je met de auto komt is me nog niet echt duidelijk.. Ik heb een tekst opgezocht op de site van de messe:

Auch Essen verfügt ab dem 1. Oktober 2008 über eine "Umweltzone". Das Gelände der Messe Essen GmbH ist zwar nicht direkt betroffen, wohl aber die An- und Abfahrten sowie ein Teil der Parkplätze.
In diese Zone dürfen nur Kfz einfahren, die mit einer Umweltplakette entsprechend gekennzeichnet sind oder die Ausnahme-Tatbestände erfüllen.
Um Ihnen die problemlose Einfahrt in die Umweltzone zu ermöglichen, besteht zwischen der Messe Essen GmbH und dem TÜV Nord eine Kooperation.

Maar mijn Duits is niet zo geweldig, zeggen ze nu dat je voor de toegang en afvoer wegen met de auto wel een sticker nodig hebt?? Want ik weet niet wat ze bedoelen met Kfz.. (dacht dat auto's in het Duits Pkw waren namelijk). En als ik he goed begrijp is de 'ausname tatbestande' een alternatief, maar wat is dat dan???? Duitsers op het forum die kunnen helpen?

Ik kan wel redelijk Duits, maar voordat ik ee conclusie kan trekken moet ik wel alles erover gelezen hebben. Waar staat het op de site?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:52

Ik weet niet wie dat nou vroeg over de studentenkorting, wat je dan moet meenemen.
Maar een ov-jaarkaart valt sowieso af. Studenten zijn enkel 16 en 17 jarige.

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:25

Ik heb op de nederlandse site gekeken voor die sticker maar kan niks vinden. Mischien geldt het alleen voor de mensen die in duitsland wonen.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:27

Ik ga ook, maar weet nog niet welke dag! Even op het programma kijken! :)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 13:13

laura1986 schreef:
troi schreef:

Ik kan wel redelijk Duits, maar voordat ik ee conclusie kan trekken moet ik wel alles erover gelezen hebben. Waar staat het op de site?

Ik heb het hier gevonden http://www.messe-essen.de/index.php?con ... 01&lang=de

Maar er staat verder niks op over de milieusticker volgens mij..

ik hoop dat je er chocola van kan maken :D

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 13:39

Het is alleen voor mensen die in duitsland zelf wonen, dus niet voor ons "buitenlanders "
Een collega van mij woont daar en was vandaag in nederland, dus heb het meteen gevraagd! dus een sticker is voor ons nodig!

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 13:41

Gelukkig maar

zevenmoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 13:44

Hoi Hoi,

Is er iemand die wel eens op de laatste zondag is geweest, zijn er dan nog wat leuke dingen te krijgen of is alles dan al weg
Helaas kunnen wij alleen maar de laatste dag er naar toe

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 14:08

ilovelucky schreef:
laura1986 schreef:
Vraag aan de mensen die al eerder zijn geweest: wat is de temperatuur / het klimaat in de hallen? Ik heb geen idee en ik zou graag willen weten wat handig is om aan te doen.

Naar mijn weten had ik gewoon een trui aan daar. Dus niet heel warm maar ook niet heel koud.

je kan beter alleen een bodywarmer of een trui aan doen, voor een jas is het net iets te warm ;)

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 14:25

ike ga ook samen met sheffie en barbala op woensdag 18 maart koud bloededag :D hebben der zin in :D flink door sparen

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:24

Silence schreef:
Ik weet niet wie dat nou vroeg over de studentenkorting, wat je dan moet meenemen.
Maar een ov-jaarkaart valt sowieso af. Studenten zijn enkel 16 en 17 jarige.

Bedankt!
Het viel mij net ook op dat het alleen voor 16 en 17-jarige was, beetje jammer. :Y)

Mopjemop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:53

ik vraag me af of honden zijn toegestaan, kan het niet vinden opde site, wie o wie weet dit? of waar kan ik daar info over vinden?

horses19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 17:49

Durf ik zo niet te zeggen heb ik eerlijk gezegd 2 jaar terug niet opgelet. Ik weet niet welke dag je gaat maar ik ging de 1ste en kon mijn kont niet keren laat staan de hond. Weet niet of het verstandig is om hem mee te nemen ;)