Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjonniej schreef:Je betaalde toch niet extra voor de clinic van Honza??
Alles staat hier ingepakt en we vertrekken zo richting het brabantse land.
Nouvel schreef:wat kosten de toegangskaartjes voor zondag trouwens, weet iemand dat?
kan het zo gauw ik niet vinden...
.
.
.
. Maar ieder z'n eigen mening, natuurlijk
.
. Keeva schreef:Ik ben gisteren ook geweest, vond de beurs zelf zwaar tegenvallen, was blij dat ik 's avonds nog naar Honza ging, dat maakte m'n dag nog een beetje goed.
Weinig kraampjes, weinig demonstraties. Maar ik vond Honza wel erg leuk. Was de eerste keer dat ik hem "live" zag en ik vond het juist erg leuk dat hij de tijd nam om uit te leggen hoe hij z'n paarden trainde. Dat vind ik leuker dan zo'n "gelikte" show van 20 minuutjes, eerlijk gezegd. Maar ieder z'n eigen mening, natuurlijk
.
Petje af wat hij met zijn paarden kan hoor, en wat een geduld! Was ook de enige die ik gisteren 'leuk' tegen z'n paard(en) heb zien doen. (De enige die er fatsoenlijk mee om ging..) Dat Chariots of fire was helemaal het toppunt. Met z'n zessen stonden ze aan zo'n pony te plukken met optuigen etc. En dat geruk in de monden met scurry driving vind ik ook niet om aan te zien. 

. En inderdaad, heb even van een afstandje in de stallen staan kijken, daar word je ook niet echt vrolijk van wat daar allemaal gebeurt ....
chance schreef:Hoi allemaal,
Ik ben net terug van paard en koets. Volledig verslag van de clinic plaatst ik later op de avond.
maar misschien kan iemand mij helpen:
Er zijn vandaag foto's gemaakt van de clinic die ik gereden heb.
Nl 11:45 -12:30 in de peelpiste (onafhankelijke zit dr ullrike thiel). Ik zou graag hier foto's van willen. Dus als iemand weet wie er gefotografeerdt heeft dan hoor ik dit graag.
ardo_iggy schreef:Vrijdag avond komt radio veronica langs
) ook het western paard van de voorlichting van het helicon... ai zn mond.Paula schreef:Was ook de enige die ik gisteren 'leuk' tegen z'n paard(en) heb zien doen. (De enige die er fatsoenlijk mee om ging..) Dat Chariots of fire was helemaal het toppunt. Met z'n zessen stonden ze aan zo'n pony te plukken met optuigen etc. En dat geruk in de monden met scurry driving vind ik ook niet om aan te zien...
ZO goed als zena daar liep zo heeft ze nog nooit gelopen.