Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
enjoy86 schreef:waar ik me een beetje aan gestoord heb is dat bijna iedereen (van de shows) zonder cap reed.
wat ze thuis doen moeten ze zelf weten, maar vind dat ze op een event het goede voorbeeld moeten geven
X_Michelle_X schreef:Ik was ook gister naar Equitana, wij stonden geparkeerd bij P5, super chill, toen we naar huis gingen stond er een rij van-ik-weet-niet-hoe-lang voor de pendelbus, en wij waren er zo![]()
klein stukje lopen
Ik heb gekocht:
-bitje
- handschoenen (roeckl summergrip voor 25)
- teugels
- beugels
- H2go bag (zo'n water zak voor bijv. in de kruiwagen)
en een grote bak paardensnoepjes
miicchhellee schreef:X_Michelle_X schreef:Ik was ook gister naar Equitana, wij stonden geparkeerd bij P5, super chill, toen we naar huis gingen stond er een rij van-ik-weet-niet-hoe-lang voor de pendelbus, en wij waren er zo![]()
klein stukje lopen
Ik heb gekocht:
-bitje
- handschoenen (roeckl summergrip voor 25)
- teugels
- beugels
- H2go bag (zo'n water zak voor bijv. in de kruiwagen)
en een grote bak paardensnoepjes
wij hebben niet in de rij hoeven staan hoor, ik beukte gewoon iedereen om met mn 2 grote emmers en 6 tassen met spullen
hieltje schreef:Ik ben gister ook geweest een super geslaagde maar wel lange dag we gingen smorgens om half 7 weg en was savonds om half 11 pas weer thuis. Super veel leuke spulletjes gezien. Vond het wel jammer dat de shows in hal 6 best wel vroeg waren afgelopen toen wij daar kwamen maakte iedereen al zijn laatste rondje en toen was het nog lang geen 7 uur. Wij stonden geparkeerd op P5 tussen allemaal standhouders geloof wel handig want we konden zo weer weg rijden zonder ergens voor te hoeven wachten.
Mijn aankopen:
rode winterjas
rood dekje met naam van paard erop laten zetten
rode peesbeschermers voor en achter
rood halster met touw
frontriem met rode steentjes erin
Super gaaf hoofdstel
roekl handschoentjes
Mijn paard mag dus in het rood wou dit al zo lang hebben voor haar.
Ik zeg over 2 jaar weer was de eerste keer maar vond het echt geweldig.
Zinn schreef:trouwens over het wachten bij de pendelbussen, eentje voor ons was net vol, dus we stonden op de eerste rij voor de volgende. Komt er een man met een volgeladen trolley heel droog voor onze neus staanZegt een vriendin van me (op z'n vlaams uiteraard) : 'jaaa, placeert u er maar efkes voor ze!' Dus we begonnen daar een beetje mee te lachen, zei ik : 'ik zal eens wat uit z'n trolleyke pikken!' en een vriend van ons : 'haal z'n wieltjes eronderuit'
en toen bleek dat een Belg te zijn
Hij keek een paar keer heel vaag achterom omdat wij zo hard aan het lachen waren, en toen zei hij ineens : 'Sorry!'
we kwamen niet meer bij