Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het zijn echt al teddybeertjes!
madelein schreef:Wel met jullie mee gelezen, weinig meegekletst.
Wij gaan over een paar maandjes toch weer de ring in... Ik ben afgelopen zondag bevallen van onze zoon Sam. Helaas veel te vroeg, hij zat 19 weekjes in mijn buik... Hij heeft nog een uur geleefd. Over een week of 8 mag ik weer rijden, dat gaan we dan maar weer fanatiek doen, hopelijk verzacht het het verdriet...
jee zeg. Dat is kloten nieuws
Misschien ook maar een onderdeken aanschaffen voor wanneer het nog kouder wordt.
Wat een nare ervaring. Veel sterkte gewenst. Was het jullie eerste kind? Hopelijk krijg je straks met het rijden wat afleiding..
heel veel sterkte en een dikke knuffel!!
mn vorige paarden heb ik altijd geschoren, maar wil met de jonkies daar eigenlijk nog een jaartje mee wachten. madelein schreef:Wel met jullie mee gelezen, weinig meegekletst.
Wij gaan over een paar maandjes toch weer de ring in... Ik ben afgelopen zondag bevallen van onze zoon Sam. Helaas veel te vroeg, hij zat 19 weekjes in mijn buik... Hij heeft nog een uur geleefd. Over een week of 8 mag ik weer rijden, dat gaan we dan maar weer fanatiek doen, hopelijk verzacht het het verdriet...
..
prima toch? Gefeliciteerd.
) In april ga ik dan ook gewoon L starten. Even een paar keer B om te kijken hoe hij het doet op vreemd terrein.
Hou wel van die types met wit