Wie nog meer debuut in de B in 2013 met hun jonkie ???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Re: Wie nog meer debuut in de B in 2013 met hun jonkie ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 11:21

Okay Supreme besteld en krijgt geen nieuwe dekens meer dit jaar.
In voorjaar koop ik nog 0 grams en moet de krappe 100 grams op en volgend jaar winter krijgt ze de andere dekens

Pffffffff Aanbieding is ook net weg, ff airtje gestuurd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 11:41

Bij paardendrogist 15%

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 11:44

Ik straks 3 dezelfde In verschillende diktes hihi.

Gister weer mensen wanneer ik ging scheren....

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 11:51

Ze doet dit jaar maar met 1 deken van 250 grams, zit hals bij.
Volgend jaar weer een jaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 11:52

250 is toch zat?

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 15:31

Hoihoi, mag ik ook mee kletsen?

Ga volgende week voor het eerst B starten met mijn drie jarige. (Voor mij trouwens niet de eerste keer) Gewoon voor de ervaring. Dan gaan we in januari weer een keertje. Ik kijk wel hoe het gaat.

Dekens...de mijne heeft al een poosje een 300 op en zit toch echt best dik in het haar. Hij heeft al krulletjes wanneer hij zweet :+

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 16:10

Welkom lalunamyo! Spannend jullie debuut volgend weekend. Is het officieel of onderling?

Bij mij hebben ze nu ook 300gr op.. en :j het zijn echt al teddybeertjes!
Ik leg een staldeken onder een waterdichte 0grams deken. Als het straks overdag vriest twee dekens er onder. Nadeel is dat je dan lang bezig bent met op- en afdoen en ze krijgen een kale plek tussen de schouder/borst, maar staldekens hebben vaak een aantrekkelijk prijsje. Waterdichte 0gr deken laat ik nooit wassen, die blijft dan echt 100% waterdicht en maakt van elke staldeken een winterdeken ;)

@ tita: last dat ze zo gevoelig is maar als ik het zo hoor zijn die dekens het wel waard. Wow 10 jaar oud!

@ Lies09: hoe is je wedstrijd gegaan na zo'n kort nachtje?

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 16:33

Wel met jullie mee gelezen, weinig meegekletst.

Wij gaan over een paar maandjes toch weer de ring in... Ik ben afgelopen zondag bevallen van onze zoon Sam. Helaas veel te vroeg, hij zat 19 weekjes in mijn buik... Hij heeft nog een uur geleefd. Over een week of 8 mag ik weer rijden, dat gaan we dan maar weer fanatiek doen, hopelijk verzacht het het verdriet...

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 16:53

madelein schreef:

Wij gaan over een paar maandjes toch weer de ring in... Ik ben afgelopen zondag bevallen van onze zoon Sam. Helaas veel te vroeg, hij zat 19 weekjes in mijn buik... Hij heeft nog een uur geleefd. Over een week of 8 mag ik weer rijden, dat gaan we dan maar weer fanatiek doen, hopelijk verzacht het het verdriet...

-O- jee zeg. Dat is kloten nieuws |(
Veel sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 16:54

Tjonge Madelein dat is niet mis!!! Heel veel sterkte!

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 16:54

Rivellalight: Gewoon officieel!

Bij jou dus ook teddybeertjes. Wij hebben de paarden al 15 jaar gewoon met 300 grams staan.. allen bleven ze netjes glad in het haar. Maar deze niet :P Misschien ook maar een onderdeken aanschaffen voor wanneer het nog kouder wordt.

Verschrikkelijk madelein :( Wat een nare ervaring. Veel sterkte gewenst. Was het jullie eerste kind? Hopelijk krijg je straks met het rijden wat afleiding..

Lies09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 17:32

Ik heb gisteren wel 2 winstpunten gehaald maar ook mn paard was erg moe.. ze was erg slecht aan mn been en dat was te zien aan de punten.

@madelein, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte!

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 17:40

Jeetje madelein wat erg -O- heel veel sterkte en een dikke knuffel!!

@Lies09: gefeliciteerd met je winstpunten, jammer dat ze niet goed aan het been was. Volgende keer beter.

@lalunamyo: haha dat is mij nog nooit gelukt met 300gr :P mn vorige paarden heb ik altijd geschoren, maar wil met de jonkies daar eigenlijk nog een jaartje mee wachten.

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 17:54

madelein schreef:

:(:)

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 17:56

Mijne staat nu onder 300 ongeschoren.
Vanmiddag is de hoefsmid geweest, kon er helaas niet bij zijn. Schimmel in zijn hoef is er uitgesneden en ben bang een flink stuk (voorkant hoef zat een scheur)... Na de winter ook op voor ijzers.

Zondag L2 proberen, wijken wil echt nog geen 10 meter lukken maar voorderest loopt ie heel fijn.

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 18:02

Jeeetj Madelein, wat verschrikkelijk.. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk kun je een beetje steun vinden bij de mensen om je heen en bij je paardje..

Wat een punten Vonneke haha! Super oefenrondje dus!

Netjes Lies! Jammer dat ze niet zo fijn aan je been was, had ik ook een aantal wedstrijden. Heb dan liever geen winst en fijn paard dan andersom, maar ach: in the pocket!

Ik heb de mijne al 500 grams op haha... Had eerst 300 grams ongeschoren want wilde niet scheren, maar hij werd een teddy dus toch geschoren en er 200 bij op. Krijgt nu al wel schuurplekken dus ben aan het kijken voor een nieuwe deken, portemonnee werkt alleen niet echt mee :(..

Ik start zaterdag pas om tien voor 4, dat scheelt weer aangezien ik die avond ervoor een feestje heb haha!

Edit: welkom nieuwe!! Sorry ik kan je naam niet onthouden haha en op mijn telefoon kan ik niet makkelijk teruglezen met editten, sorry! :D
Laatst bijgewerkt door Sharona95 op 08-12-13 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 18:02

Madelein, welkom terug en wat een klote nieuws zeg, Iig sterkte komende tijd.

@lalunamyo welkom
@lies van harte met je punten, deze zijn binnen moet je maar denken
@ jantine spannend... Weer eentje aan promoveren :):)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 18:03

Nou sharona... Heb nog rambo's te koop ;)

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 18:45

@Lies09, ach, ondanks dat toch een winstpunt :) prima toch? Gefeliciteerd.

@Jantine, succes zondag! Als de rest gewoon voldoende is kan je dat wijken prima laten schieten.

Zijn de meesten hier in dit topic al L? Hier nog tot april B rijden. Ik rijd Frommel zo'n drie keer per week maar hij pakt alles gewoon goed op. (en ik ga ook nog regelmatig met hem naar buiten van die drie keer :+ ) In april ga ik dan ook gewoon L starten. Even een paar keer B om te kijken hoe hij het doet op vreemd terrein.

Even een paar bladzijden terug gelezen. Leuk paard heb jij Vonneke! :) Hou wel van die types met wit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 18:53

Lies, proficiat!!

Jantine, succes in L2!

Thanks Lalu!!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 18:55

Hier ook onder 300 grams. Maar ze zit ook mooi in het haar.
Ik ga even kijken bij je advertentie tita.

Hier nog geen L hoor. Ben heel sloom want instructeur zegt dat ik naar de L moet. Buiten een keer O:)

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 19:01

Nou, vandaag besloten dat we in 2014 helemaal opnieuw gaan beginnen.
Ik heb nu iets van b+17 met de dressuur en ik begin eind januari denk ik weer met dressuur wedstrijden.

Met het springen ga ik nu weer terug naar de B, ik wil het weer helemaal opnieuw gaan doen zodat we het vertrouwen samen weer hebben. We gaan over 2 maandjes maar weer even BB doen en dan kijken hoe het gaat.

De laatste tijd veel problemen gehad.. Pony die steigert, trapt, bijt en gaat liggen als je aan het rijden bent.. We gaan gewoon lekker rustig aandoen de komende maand en dan pakken we het maar weer op. Hij is nog jong zat, geen haast ermee!

Het is wel balen maar het is nou eenmaal zo. Osteopaat komt er ook bij hopelijk nog binnen 6 weken.
De planning voor een nieuwe pony zit er toch in dus we zullen het zien..

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 19:09

Ik heb me heel lang geleden hier gemeld toen ik mijn nieuwe topper net had.
Ondertussen is ze alweer 4,5. we hebben door omstandigheden nog geen wedstrijd gestart, maar wil jullie graag weer volgen en gezellig met jullie meekletsen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 19:13

Mette een osteopaat lijkt me geen overbodige luxe als ik je zo hoor. Geen normaal gedrag als een paard gaat liggen met rijden...

Mijn paard vacht als een beer, 300 gram op en nee gaan niet scheren ;)

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 19:16

Nee, dat was ook de druppel. Dat deed hij vanochtend voor het eerst met het rijden..
Echt zonde van al het harde werk want het ging zó goed maar het is ook wel fijn dat het nu misschien opgelost wordt..