Equitana 2013

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

c_esther

Re: Equitana 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 19:59

Toch jammer dat ik die longeersingels niet gezien heb.
Bij welke stand heb je hem gekocht? enig idee? :)

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 20:02

Ooh dat weet ik echt niet meer. Volgens mij onder ergens maar waar dat is een goeie :o

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 20:16

kan iemand mij misschien vertellen welke maat springschoenen een paard van 165 heeft ? :)

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 20:20

melanie_h schreef:
leuk dat Burberry dekje, heb ze idd zien hangen vandaag.

Ik heb ook goed geshopt, flink afgedingt wat aardig gelukt is en heb dus mooi heel wat koopjes gedaan.
Kleding vond ik idd ook best duur.
Mijn buit :D

[ Afbeelding ]

-vliegendeken
-vliegenkap
-8 hymalaya stenen
- 10 nieuwe halsters
-10 nieuwe touwen
- longeersingel
- 2 longeertouwen
- 2 longeerstukjes voor de mini's

hoe heb je in hemels naam al die stenen mee genomen? Ik had er 2 en mn schouder voelde ik in mn bed nog :P

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 20:23

Linnx schreef:
kan iemand mij misschien vertellen welke maat springschoenen een paard van 165 heeft ? :)
Mijn paard van 165 heeft de ene keer L andere keer M, is per merk verschillend.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 20:25

Ik ging normaal nog likstenen mee nemen maar heb er thuis nog 2. Nu als ze ze de volgende keer terug hebben neem ik er mee.

Annuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 20:27

Liesje89 schreef:
Annuh schreef:
Gister een geslaagd dagje gehad :)

Dit zijn mijn aankopen (ben er erg blij mee)
[ Afbeelding ]

- Eskadron dekje
- Eskadron halster + touw
- Spooks vest
- Roeckle bruine handschoenen
- Gratis voer zakje

Oh, dat Eskadron dekje heb ik helemaal niet gezien!! Die is gaaf! :oo

Liesje89: dank je :)
Heb er ook erg lang naar gezocht, had de moed al opgegeven en besloten om naar huis te gaan op einde van de dag, zag ik hem hangen,. Dit was ook de enige die ik heb gezien.

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 20:27

Splendesco schreef:
Linnx schreef:
Mijn paard van 165 heeft de ene keer L andere keer M, is per merk verschillend.

oke bedankt :D!

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 20:31

plovesb, we waren met z'n 3 tjes dus ik heb iedereen stenen in de handen gedrukt :o _O- , maar we hebben ze wel pas op het laatst gehaald net voordat we naar de auto gingen!

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:20

Zo, ik ben ook net thuis, heerlijke dag gehad! We waren er mooi op tijd en kunnen parkeren op P5, ideaal dus!
Ook goed geslaagd:
- Een winterjas van Cavallo (echt prachtig ding, was 280,- en ze wilde er eigenlijk nog 180,- voor hebben, maar heb hem voor 120,- mee kunnen krijgen *\o/* )
- Springdekje van Scapa
- Roeckl handschoenen
- Vliegenspray
- Longeerspulletjes

Had op het einde nog een prachtige cap gevonden, eindelijk iets wat mij ook stond en wat lekker zat, maar helaas hadden ze mijn maat niet meer dus dat wordt nog even via het internet bestellen.

Verder ook een leuke show gezien, allemaal meiden op pony's die een kür reden en helemaal verkleed waren, muziek en kleding was op elkaar afgestemd, erg leuk om te zien.

FD_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:42

Ik ben ook al een tijdje terug van Equitana, man wat is het daar groot zeg ! :wow:
Baal alleen wel enorm, heb een heel gaaf halster voor 45,- gekocht met blauw en steentjes, in cob, past het niet.. en met nog een touwhalster, normaal heeft meneer altijd cob, en nu uitgerekend is alles te klein helaas.. :roll:

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:46

Hier ook terug van een geslaagd weekend :)

Na 2 dagen beurzen

Afbeelding

Dikke winterjas (Superblij mee)
Rijbroek
Dekje
1 paar sokken
Sjawl met sterren
Bruin leren halster met bling
Magic brush borstels (2 stuks)
en 3 flessen atex Daas
En nog paardensnoepjes :D
Super geslaagde Equitana

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:49

Hey die rijbroek heb ik ook gekocht!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:54

Goed geslaagd wen!

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:56

Ja die kon ik echt niet laten liggen Gabbe
ik <3 zwart met wit en ruitjes hihihihi

en merk hou ik zo ie zo van :D

:j idd goed geslaagd Suus :)

Meest blije ben ik met mijn jas
daar ga ik eerst paar winters (hoop ik) van genieten zonder paard :))
En dan pas gaat tie mee naar stal :D

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 22:59

Mijn Equitana-dag en avond was ook ZEER geslaagd. :D Heb uiteraard gefilmd bij de avondshow en veelsteveel geld uitgegeven :')

De Hop Top avondshow (720HD maakt het beter!):

En een speciale video voor Frédéric Pignon en Magali Delgado, de twee mensen die mij hebben geinspireerd om op een andere manier met paarden te werken,
te gék om ze na zoveel jaren weer eens te zien zeg... :) (720HD maakt het beter!)

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 23:03

Ik ben er ook vandaag geweest.
En eerlijk, ik vond het niet zo erg speciaal.. Heb niets gekocht :P

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 23:10

Wow Eva mijn complimenten! Echt prachtig gemaakt die filmpjes krijg der echt helemaal kippenvel van :wow:

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 23:25

Ook ik heb schandalig veel geld uitgegeven... Was niet helemaal de bedoeling....
Wel allemaal nuttige spullen, dus dat scheelt!
-Veiligheidssluiting voor mn sulky
-Menzweep
-Dikke winterjas
-Halster
-Himalaya liksteen
-En de halve Marstall kraam leeggekocht :D

Helaas geen vliegendeken kunnen vinden voor mijn paard, volgens mij was Loesdau de enige die ze verkocht en na een slechte ervaring vertik ik het om daar ooit nog een deken te kopen.
Ga binnenkort wel naar Krämer... (eerst sparen haha)

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 23:29

Ik heb gekocht:

- Uvex-cap (van 300 voor 100, die met die 'barstjes' als patroon)
- Handgemaakte houten rijzweep
- Hoevenkrabber met bloemetjes :P
- Western-rijhandschoenen (ik rij geen western maar vind die kleur mooi)

Ook wat shows enzo gekeken. Waaronder Linda Tellington-Jones, sjeeezus wat een zweefteef zeg, bah. Andere shows / clinics waren wel tof.

Twee dagen daar rondgelopen, moeie voetjes! :')

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 23:32

Oh en als ik schathemeltjerijk zou zijn had ik die Casco-cap met die pauwenveren gekocht à € 1.250,-. :')

Afbeelding

HorsePhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 00:31

Wow, super mooie filmpjes!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 00:35

E_Nalanta schreef:
Mijn Equitana-dag en avond was ook ZEER geslaagd. :D Heb uiteraard gefilmd bij de avondshow en veelsteveel geld uitgegeven :')

De Hop Top avondshow (720HD maakt het beter!):
[]http://www.youtube.com/watch?v=C04nO8cqvvc[/video]

En een speciale video voor Frédéric Pignon en Magali Delgado, de twee mensen die mij hebben geinspireerd om op een andere manier met paarden te werken,
te gék om ze na zoveel jaren weer eens te zien zeg... :) (720HD maakt het beter!)
[]http://www.youtube.com/watch?v=SerUuspw-QA[/video]

Geweldig. _/-\o_ _/-\o_

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 00:47

Mijn aankopen op Equitana gister.
(ja heel weinig maar de dingen die ik zocht waren er simpelweg niet!)
Afbeelding
En het halster ook al gepast (is zelfde kleur als mijn hoofdstel en koersblouse)
Afbeelding

DonCamillo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 03:57

Wij hebben ook 2 hele mooie dagen gehad. We waren er beide keren op tijd om in P5 te kunnen parkeren.
De eerste dag alleen geshopt, de tweede dag ook wat shows gezien. Qua drukte viel het deze keer mee, ook op zaterdag was het goed te doen. Het eten was weer lekker, Op de Galeria hebben we ons regelmatig volgestopt met taart, pizzaatjes, wraps, een visschotel met wijn, zalm en pasta, en crepes met Nutella.
De eerste avond weer een geweldige voorstelling van de HopTop show, wat mij betreft stelt deze alle andere als Apassionata, Goa, Levade en misschien zelfs Cavalia in de schaduw qua professionaliteit. Echt genieten. Van elke act heb ik, net als twee jaar geleden, een paar minuten gefilmd (op mijn mobieltje) maar daar kan ik nog weken van genieten. Helaas was tijdens een van de beste shows (die met 8 tweespannen Fjorden) de batterij leeg. Voordat ik die vervangen had door mijn reserve accu was deze act voorbij en het beginstukje was niet opgeslagen.
Het hotel vlak langs de snelweg net buiten Essen was gewoon goed en niet duur (46 euro voor een 2-persoons kamer). Toen we 's avonds laat aankwamen werd juist een van de artiesten van de show door de shuttle service daar afgezet. Het was de turnster die in de hangende ring boven de dansende PRE haar kunsten had laten zien, nog geen uur geleden.
Mijn verlanglijstje is deels gekocht en daarnaast nog een paar hele mooie aankopen! Ik ben overigens niet van de bekende merken, ik ga naar de Equitana voor de bijzondere dingen die je in de gewone ruitersportzaken niet kunt kopen. Het is in dit topic overigens duidelijk te merken dat Eskadron "in" is en Anky "uit"! Het verbaast me regelmatig dat mensen veel geld uitgeven voor bijvoorbeeld een in mijn ogen doodgewoon dekje waar alleen maar een bekend merk op staat...

Wat heb ik dan zoal gekocht? Ik denk dat het voor de meeste mensen nauwelijks interessant is maar goed:
-Origineel Spaans vaquera borsttuig (dat is een hele simpele) voor bij mijn vaquera zadel
-een zelfde minishet halster als ik 2 jaar geleden voor Pepito heb gekocht en die ik alleen gebruik voor clinics, shows en fotoshoots, maar deze is bestemd voor het nieuwkomertje Spotje
-mooie handgemaakte frontriem met tigereyes, beads enz.
-een stel rare figuurtjes aan een veer, het zijn allemaal gekke ruiters op een of ander gek rijdier. 2 Jaar geleden ook al twee gekocht, nu nog drie andere erbij. Ze hangen al voor het raam.
-cognackleurige singel waar ik in Nederland niet voor kon slagen.
-Nog even getwijfeld bij een cap bruine koeienvlekken erop. Ik geloof dat hij van Uvex was. Hij was afgeprijsd van 300 voor 199 en ze wilden zo zakken naar 175, dus ik denk dat ik hem wel voor 150 uiteindelijk mee had kunnen nemen. Hoewel ik het een bijzonder gaaf en apart ding vond, was het me nog teveel geld voor zomaar een leuke cap voor erbij.
-en als absolute klap op de vuurpijl: een mini-vaquerazadel voor Pepito!! Niet naar gezocht, niet verwacht en mijn twee reisgenoten zeiden dat ze graag een foto van mijn gezicht hadden gemaakt toen ik het dingetje zag staan. Nog geen 40 cm lang en helemaal compleet met dekentje, mini-vaquera-stijgbeugels en staartriem. Echt helemaal geweldig!
-Verder weten we elke keer weer ergens de ANCCE kalender los te peuteren. Hij hangt in mijn zadelkamer en ik doe er twee jaar mee tot de volgende Equitana...