xSophia schreef:Golan had ik al!!!![]()
We staan op 75 nu, het schiet niet echt op!!
Aaahhh, wat een lieve foto ....
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Spruit_Elf schreef:panache schreef:zekerhoeveel stemmen had je?
oh zie net dat ik 551 stemmen had
Kan ik nog op een van jullie stemmen evt?
zijn er van hier nog meer door?
Ik heb gewoon nooit geweten dat dit topic er wasbalen dat ik het zo laat zie joh!
Spruit_Elf schreef:_Fieke schreef:Al had ik gevonden dan jou alert op plaats 1 had moeten blijven staan, vind die tuiger nou niet bepaald een hollands next top horse, maar dat is persoonlijk
thanks![]()
Ik vind het niet erg om van amateurs (ben ik zelf ook nml!) en bijvoorbeeld een Pipi te verliezen!
Maar van showhengsten vind ik het gewoon niet fairPERSOONLIJK dan he
Die hebben al genoeg shows gelopen enzo.. dat zijn al proffessionele beesten die al Tophorse zijn
en dan te competen tegen amateurtjes zoals ik en pipi's en andere pennys vind ik gewoon raar dat je dan mee wilt doen..
DTL schreef:Ik heb hierboven het lijstje geplaatst van bokkers die nog niet in de halve finale zitten en dat heel graag willen
Spruit_Elf schreef:DTL schreef:Ik heb hierboven het lijstje geplaatst van bokkers die nog niet in de halve finale zitten en dat heel graag willen
DANKJE!!
ik zie dat ik een hooop werk te doen heb![]()
![]()
KELLY - Het is een openbare wedstrijd! dus ook profs (zoals taac) mogen gewoon meedoenEn ook alle andere showpaarden
(voordat ik mensen op hun tenen trap, das niet de bedoeling!)
Alleen Topmodellen doen ook niet mee met Hollands Nex Topmodel![]()
Zo denk ik erover![]()
Wel leuk voor Fieke hoor![]()
Ik hoop dat ik Fieke ook in het echie kan ontmoeten!!
Eerst doorkomen door de finale![]()
Spruit_Elf schreef:DTL schreef:Ik heb hierboven het lijstje geplaatst van bokkers die nog niet in de halve finale zitten en dat heel graag willen
DANKJE!!
ik zie dat ik een hooop werk te doen heb![]()
![]()
KELLY - Het is een openbare wedstrijd! dus ook profs (zoals taac) mogen gewoon meedoenEn ook alle andere showpaarden
(voordat ik mensen op hun tenen trap, das niet de bedoeling!)
Alleen Topmodellen doen ook niet mee met Hollands Nex Topmodel![]()
Zo denk ik erover![]()
Wel leuk voor Fieke hoor![]()
Ik hoop dat ik Fieke ook in het echie kan ontmoeten!!
Eerst doorkomen door de finale![]()
Spruit_Elf schreef:Ben ik weer eventjes
Ik heb zelf een beetje tegenslag gehad (nml mijn enkel gebroken)
heb 8 wkn in het gips gezeten en ben nog steeds aan het revalideren, ben nu 3 weken uit het gips.
+ Alert is zelf een beetje een watjedus hij heeft gewoon wat meer tijd nodig om ingereden te worden
arme jongen
dus die tijd wil ik er voor nemen
Hij vond het allemaal heel eng!
verder is hij écht zoo lief!!! een knuffeltje, en helemaal gek met andere paarden, hij zoekt echt contact en is onwijs gezellig
Spruit_Elf schreef:zenith84 schreef:mooi paard hoor!!!
NOU Zenith mag er ook wezen!
Ik heb zelfs ooit op de 1e plaatst gestaanvoordat pipi en die Tuiger langskwamen sjeezen
![]()
daarna ben ik flink ingehaald en uiteindelijk zat ik heel lang op de 15e plek geloof ik en toen weer beetje gezakt.
en toen uiteindelijk wel door naar de halve finale omdat ik bij de 1e 25 zat