Vanessa schreef:Hij reed toen trouwens op een of andere kleine bonteEn springen dat ie deed met zijn korte pootjes!
Dat was Mumu.. maar niet Rodrigo... geen idee meer hoe die man heet maar niet Rodrigo!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vanessa schreef:Hij reed toen trouwens op een of andere kleine bonteEn springen dat ie deed met zijn korte pootjes!
Vanessa schreef:Ik zit ook op mijn werk
jessje schreef:Ik geloof dat hij net iets ouder dan 40 is, kan dus best zijn
Cayenne schreef:Vanessa schreef:Hij reed toen trouwens op een of andere kleine bonteEn springen dat ie deed met zijn korte pootjes!
15 jaar geleden had Rodrigo een toppaard in Loro Piana Special Envoy.
Maar hij heeft volgens mij nooit een bonte gereden.
tantjeuh schreef:jessje schreef:Ik geloof dat hij net iets ouder dan 40 is, kan dus best zijn
Net eventjes op zijn site gespiekt: hij is van 1972, toen ie 16 was reed hij al GP's, toen ie 19 was zat hij al in het olympische team van Brazilië... Vroege starter dus! Getalenteert, zeker en vast
Cayenne schreef:WAAH, de laatste balk