Wat een mazzel dat ze die in Kim haar maat hadden. Staat haar echt goed.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Liesje89 schreef:Hahaha, ik denk dat er veel mensen vanaf de equitana naar huis gaan met spul wat ze niet nodig hebben
Ik kon nog maar net naar achteren kijken. Een bank plat, want anders ging alle meuk niet passen. 
KoudbloedKim schreef:Ze hadden volgens mij 1 stand van Shetty world(?).
De barokke dekjes die ik gezien heb, zagen er zo uit.
Bedoelde je deze, Esther_r20?
http://www.topequites.com/Spanish-Zadeldekje
daar heb ik hoofdstelletje en zweetdekentje (helaas toch te klein, ondanks meten) gekocht.

ZarcoTje schreef:Wauw wat een mooie spullen komen er voorbij
Voor mij is het kleinschalig gebleven, klein budget ook maar, hopelijk kan ik over 2 jaar wat meer uitgeven
Heeft er iemand trouwens een idee hoe die speciale beenbescherming noemt waarvan er een stand stond, ben helaas vergeten in welke hal.. Deze peesbeschermers hadden een soort van 'kokertje' met daar een vloeistof in, om te koelen ofzo ? Geen idee, stom dat ik er niet beter naar heb gekeken

Heb een Eskadron zweetdeken gekocht, halster, snoepjes en een poetshandschoen. Maarrr ik was zo verliefd geworden op de stand met de Engelse man met de mooiste sjaals die ik ooit heb gezien! Ik weet niet meer in welke hal het was, het heette So Cosy, sjaals met (baby) alpaca wol en meriono wol enzo, zo mooi
. Ik heb echt spijt dat ik niet gevraagd heb wat hij nog meer had want hij hing mij meteen de duurste sjaal om... Nog meer mensen die zo ondersteboven waren van die sjaals of er eentje gekocht hebben?
Zo kunnen we nog gezellig een paar pagina's vol kletsen!