Sharona vervelend van je zadel. Ik ken tribal ook niet. Heb zelf een Albion. Op mijn vorige paard ook een Albion gehad maar die paste niet op Et. Dus heb hetzelfde met een andere boommaat gekocht Van custom hoor ik trouwens ook wel goede verhalen.
tita
Geplaatst: 06-12-13 22:42
Nee hoor hengel25 was je eerste post, volgens het woordje geplaatst heb je nu nog maar 2 posten gedaan in dit topic. Je bent in de war.
Vonneke is net klaar. Doorntjes nieuwe deken past niet ze heeft geen amigo-lijfje maar wil perse Rambo's
RivellaLight
Geplaatst: 07-12-13 00:35
Hoe is het gegaan vonneke? Jammer van de nieuwe deken tita! Kan je die niet meer terugbrengen naar de winkel? Of is dat niet die deken die je te koop hebt staan?
Pffffff 2330 thuis en nog niks opgeruimd. Was een leuke, sterke groep!!
Best aardig gereden. In beide proeven dure fouten wat resulteerde in beide proeven 2x een 3... Hij schrok oa van iets in tijdens het wijken en gooide de rem erop...
Maar dik opgehaald met 7es en 8en. Won 2 maal met 205 en 206.
RivellaLight
Geplaatst: 07-12-13 01:39
Haha en dan vindt jij dat het best aardig ging.. dat ging gewoon hartstikke goed zo te horen! hoppa! Je bent twee keer eerste en hebt hele nette punten gereden Jammer van het schrikken maar dat kan gebeuren..
Thanks! dat schrikken nog nooit gedaan! In het wijken zag ie ineens een tafel oid in de ruimte naast het juryhokje staan. Ik niet op bedacht want zo doet hij nooit... Stond ie ineens stil hihi
Lies09
Geplaatst: 07-12-13 08:53
Achja kan een keer gebeuren toch?
Ik heb maar 4.5 uur geslapen, maar moet nog even voorbereiden en dan vandaag starten in zevenaar. Ben nu nog even langzaam aan het wakker worden haha!
Anoniem
Geplaatst: 07-12-13 08:58
dat is ook lekker kort Lies! Succes!
hier van 0100 tot 0630. Toen vond de tweeling het lang genoeg geweest
Van harte vonneke super punten. Doortje is gister los geweest =) dadelijk naar stal hopelijk is nog dun.
Had nieuwe besteld voor doortje omdat ze uit haar Rambo is gegroeid maar budget laat geen nieuwe Rambo toe, dus koos ik voor amigo bravo. Bij prince zat ie goed...... Bij doortje niet helaas.
Deken wordt terug gestuurd maar wat doe ik, toch de Rambo en dan doet ze de winter maar met 250 grams deken kost 324 of nog maar jaartje krap in haar oude dekens.
Zo op concours...groomen
Anoniem
Geplaatst: 07-12-13 09:22
324.... wat een geld...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-12-13 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt
vos heeft een Bucas Freedom 150 grams opgehad. nu een QHP 300 maar dat is het net niet. toch maar een Bucas is 300 bestellen denk ik
tita
Geplaatst: 07-12-13 09:26
juist je snapt mijn probleem. Maar ze is extreem gevoelig, gewoon met kuitdruk kun je haar open rijden. Mijn versus Peesbeschemers laten striemen na. Mijn dobbert neusriem kalfsleer laat 2 plekjes na.
Dus een deken die beetje knelt laat gelijk kale en drukplekken na. Een Rambo van prince 235 euro is dit jaar 10 jaar oud en heeft nu iniminie gaatje bij de kont.