l0esjj schreef:MelanieB: heb je lange armen? Is wel een stukkie hoor naar Aken Ach, steek ik 'm ook gelijk in rat's neus.
MelanieB schreef:l0esjj schreef:MelanieB: heb je lange armen? Is wel een stukkie hoor naar Aken Ach, steek ik 'm ook gelijk in rat's neus. Dat past wel, die neus is niet te missen
Zijn er nou trouwens nog plannen voor de made in holland shirts voor het EK? .Krijg steeds meer en meer de neiging om dit maar eens op touw te gaan zetten.
MelanieB schreef:l0esjj schreef:MelanieB: heb je lange armen? Is wel een stukkie hoor naar Aken Ach, steek ik 'm ook gelijk in rat's neus.
bruceandnoon schreef:Waar zijn de duitsers nou precies zo trots op als het over Totilas gaat?Tja dat vraag ik me ook af eigenlijk
easygoing schreef:Zijn er nou trouwens nog plannen voor de made in holland shirts voor het EK? .Krijg steeds meer en meer de neiging om dit maar eens op touw te gaan zetten.Strak plan!!
easygoing schreef:Zijn er nou trouwens nog plannen voor de made in holland shirts voor het EK? .Krijg steeds meer en meer de neiging om dit maar eens op touw te gaan zetten.Shirts met; Totilas is Made in HOLLAND!
easygoing schreef:Zijn er nou trouwens nog plannen voor de made in holland shirts voor het EK? .Krijg steeds meer en meer de neiging om dit maar eens op touw te gaan zetten. doen!dutchies give´s Tootilas a break with Sister de Jeu whoeii