Equitana 2013

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:34

AnniekSolana schreef:
Hebben jullie veel caps met leuke kortingen gezien?
En springdekjes toevallig iemand gezien?

Jaa ik heb cap gekockt goedkoop en rijdt heerlijk,,!:D
en dekjes ook zat

Sieltjuh

Re: Equitana 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:37

Zo, in restaurant op de terugweg! Geslaagde dag gehad, prima geregeld met de bussen bij P10

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:50

Ben over 1u a 1u een half terug thuis. Super geslaagde dag gehad, straks meer over mijn aankopen. Ga er de volgende keer zeker terug geen.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:52

voor de leren gegraveerde halsters idd Hal 5, Top Gravures
doen er even over om te graveren, dus houdt er rekening mee dat je na een half uur terug moet

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:53

hetlevenwint schreef:
Ben over 1u a 1u een half terug thuis. Super geslaagde dag gehad, straks meer over mijn aankopen. Ga er de volgende keer zeker terug geen.

:D!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:56

abbycootje schreef:
ik ben ook aardig geslaagd! Mexicaans hoofdstel, teugels, martingaal. Gele peesjes. Nog stubben zadelzeep en anti klit spray!

Fijn dat je ze gevonden heb of heb je een ander merk genomen? Kwam er na br namelijk nog meer tegen

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:04

Ben ook geslaagd, heb alles wat ik wilde hebben kunnen scoren :j

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:09

Zo, ik ben ook weer geslaagd, helemaal blij met m'n aankopen! :D

Afbeelding
*okee, een beetje vals gespeeld voor de foto, want de green/white bicolor had ik al eerder :+*

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:12

Ik dacht al...
Gelukkig staan er kleine lettertjes

Ik vind de combi van de deken en halsterset erg geslaagd! En je paarse setje, heb je dat bij 1 stand samen gevonden?

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:16

Chessie schreef:
voor de leren gegraveerde halsters idd Hal 5, Top Gravures
doen er even over om te graveren, dus houdt er rekening mee dat je na een half uur terug moet

Ik heb hem vrij in het begin gekocht en ben gewoon aan het eind van de dag terug gelopen om hem weer op te halen. Aller makkelijkste :)

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:25

Wij zijn ook weer terug. Ging prima met de trein en de metro.

Het was alleen verschrikkelijk koud vanmorgen vroeg! En de verwarming in de ICE deed het niet... Echt diepvries was ik.. Kon niet wachten om in de heerlijke warme hallen rond te lopen..

Geen bokt gezien, dus volle prijs betaald.. Was voor de kassa niet druk maar voor de ingang wel! Maar er kunnen heel wat mensen in die hallen. We zijn eerst naar boven gegaan, daar is het later zo druk en warm.. Goeie zet, want het was heel stil. Gelijk al een aantal dingetjes gekocht.

Daarna alle hallen bekeken, maar een half uurtje in hal 6 naar een show gekeken.

Was weer heel geslaagd! Helaas niet veel minispulletjes gevonden, zocht nog 2 dekentjes voor onze mini. We hebben heel veel halsters gezien, helaas niet nodig.. En heeeel veel dekjes, maar goed moeten zoeken naar een die ik wilde.

Onze buit:
Zomerjas
Handschoenen (van rendierleer!)
Paars blauw leadrope
Zwarte leerpoets
Emmer snoepjes
Klein rood leermini halster
Beschilderd tshirt
Pionnetjes met gaten waar je een hindernisje van kan maken
Peesbeschermers in ieniemie maat (hopelijk passen ze)
Knalrood BR dekje
Naambordje en sleutelhanger

Genoeg uitgegeven... Met de trein en eten en drinken erbij, ik reken dat maar niet uit :o
Was echt een super leuke dag! En het was al mijn 8e keer ofzo...

Morgen zal ik even een foto maken en plaatsen.

Terugreis ging weer prima, lekker gelezen in de trein, gaat heel snel dan.

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:26

Als eerste, mij excuses aan iedereen die mijn trolly over de hun tenen hebben gehad....... ;) Aan het einde van de dag was hij inderdaad lekker zwaar.

Was een leuke dag, veel aanbiedingen gezien, daarvan niks gekocht en lekker afgedingd. Die standhouders zullen wel gedacht hebben, weer zo'n hollander :'). Alleen m'n kiefferstijgbeugelriemen zijn niet gelukt met korting, dus die komen nog. Verder goed gescoord.

Afbeelding

En van m'n vriendin. Die durfde het aan om die zebravliegendeken te kopen.
Afbeelding

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:29

foxy80 schreef:
Ik dacht al...
Gelukkig staan er kleine lettertjes

Ik vind de combi van de deken en halsterset erg geslaagd! En je paarse setje, heb je dat bij 1 stand samen gevonden?

Haha, dacht al dat iemand het zou opmerken :')

Dankje! Ben er ook heel erg blij mee, was toevallig ook nog eens de laatste deken in maat S, dus geluk gehad!
Ja! Paarse setje komt van Riders Mobile in hal 9.1, daar hadden ze setprijzen (dekje+muts, dekje+bandages of dekje+peesjes), een euro of 3 goedkoper als in Nederland, maar ik had 'geluk' want er zat een vlek op het dekje en toen kreeg ik hem goedkoper mee (dat vlekje zie je toch niet onder m'n zadel :+)

En de Eurostar's waren maar 19,95 :D

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:31

Wat slim om een trolly mee te nemen!
Ga ik onthouden voor de volgende keer, heb zo'n last van m'n schouders, want ik heb alles al in het eerste uur gekocht en er toen nog de hele dag mee rondgesjouwd :+

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:33

Ik was om half 10 bij P5 en heb goed kunnen parkeren (2e van de 4 verdiepingen) en heb me bij de kassa gelijk kunnen aansluiten bij een groepje in wording :Y) (hoorde ze kletsen over 16 euro) Dus was snel binnen (gelukkig want moest zeer nodig plassen)... Dat ga ik dus altijd doen als ze een dergelijke korting hebben.

Ik vond voor een barokke dag het aanbod aan spaanse/portugeese zadels ed tegenvallen. En weinig bijzonders aan tuigage. Van loesdau vond ik het tegenvallen dat alles even veel koste als in de webshop. Ik had op koopjes gehoopt. Er waren wel veel koopjes her en der, maar vaak op zaken die ik niet nodig had of ver boven wat ik ervoor over heb.

Uiteindelijk wel een mestboy gescoord, goedkope draadisolatoren en, bij een kraam waar we ook extra voor gingen, een dekje voor onder een gaucho zadel, een criollo/gaucho hoofdstel en lasso :Y) En dan kun je lekker onderhandelen :7

En we hebben ons toch een beetje kunnen verdiepen in de singel ophangingen van de diverse spaanse/portugeese zadels.

We hebben even pauze gehouden in hal 6 tijdens rassenpresentaties van lusitano ed en de gangen paarden. En even gekeken bij een cutting demo van Ute. Was erg interessant en leuk om te zien.

En toen was het al tegen 5-en en vond ik het toch echt wel genoeg :O

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 22:37

Psydoxy schreef:
Als eerste, mij excuses aan iedereen die mijn trolly over de hun tenen hebben gehad....... ;) Aan het einde van de dag was hij inderdaad lekker zwaar.

Was een leuke dag, veel aanbiedingen gezien, daarvan niks gekocht en lekker afgedingd. Die standhouders zullen wel gedacht hebben, weer zo'n hollander :'). Alleen m'n kiefferstijgbeugelriemen zijn niet gelukt met korting, dus die komen nog. Verder goed gescoord.

[ Afbeelding ]

En van m'n vriendin. Die durfde het aan om die zebravliegendeken te kopen.
[ Afbeelding ]

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of BoT afgeprijst was? Heb je hier een zweetdeken liggen of een uitrijdeken?
En nog een vraag in het algemeen.. Was er 2 jaar gleeden niet een stand ie caps 'spoot' met naam enz erop.. en zijn die er dit jaar weer..
Nu kan ik helaas dit jaar niet maar wil graag z'n cap weet iemand waar ik die buiten equitana kan kopen of wil iemand dat dan voor mij vragen?

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:38

Is het warm in die hallen? Of kunnen we gewoon dik aankleden met dit weer?

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:41

Het is daar best warm, maar je kunt een kluisje huren of je jas bij de garderobe weghangen. Zou ik wel doen, anders loop je er zo mee te zeulen...

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:42

Bravura schreef:
Is het warm in die hallen? Of kunnen we gewoon dik aankleden met dit weer?

Het is best warm in de hallen. Ik had het iig heel warm met mijn winterjas. Zou kiezen voor een lekker vest.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:44

Ik kom dit topic nu pas tegen!
Heb dunne zomerjas aangehad (daaronder shirtje met korte mouwen en heel dun vestje) en dat was goed te doen, wel koud op de parkeerplaats maarja dat is minder erg dan heel de dag met een jas rondsleuren.
Aankopen ook goed geslaagd! :D Alles heel goedkoop kunnen vinden of met veel korting :) Heb er ook nog een hele stapel snoepjes, emmertjes muesli enzo bij natuurlijk :)
Afbeelding

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:54

En ik ben weer thuis. Vanochtend al vroeg weggereden omdat we ook niet op P10 wilden staan. We waren om 9.00 bij de Messe waardoor we heerlijk op P9 konden staan.
Vervolgens met een paar andere meiden een groep gevormd, waardoor we de korting hadden.
Verder niet al te veel gekocht, maar wel een enorm gezellige dag gehad.

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 00:01

Thuis...... Maar kan morgen wel weer heen ;-)
Het was weer gezellig en super leuk geshopt !

Blauwe rijbroek met kunstlederen zitvlak
bruine singel
Bruine soft shell zomerjas
Poetstas met borstels van oster

blij :-D

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 00:02

Wollewaps, wat doe je in de lieve vrede met die 500 dekjes die je inmiddels verzameld hebt?!? %) %) %)

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 00:07

Oh ja...ik heb wel "bokt , groepskorting" geroepen.... Alleen niemand reageerde. Dus met het al verzamelde groepje van hetlevenwint vier man erbij gevonden en groepskorting geregeld :-)

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 00:09

milou wat heb je voor dat jasje betaald? en is hij blauw of zwart?