Half 2 begint het toch? Straks nog even een rondje supermarkt maken en 'n rondje door het huis maken om srraks niks anders te moeten dan de kür kijkeb.
nee, BMX is pas morgen dacht ik. Vandaag zijn de kwartfinales
Anoniem
Geplaatst: 09-08-12 11:00
Haha kijk net een stukje atletiek, toevallig precies de Hollanders met discus aan de buurt... Sintnicolaas gooit: aaah .. en verliest evenwicht over de lijn heen.. K*T! Gelukkig pas poging 1..
Er hebben er uiteindelijk nog 3 een hogere sprong gemaakt maar geen van allen heeft het gehaald dus waren ze terug bij af denk ik. Kon alleen niet meer ontdekken wie nu wel door was omdat ze overschakelden naar het basket.
Zo, nog even wat aanrommelen in de tuin en dan straks klaarzitten. Moest even cadeautje kopen in tuincentrum en tja, nou ja, toen waren de vaste planten voor de helft van de prijs...had afgelopen zaterdag ook al heel wat gekocht, oeps! Dus snel die planten erin!
Ik heb Sinterklaas kunnen volgen via de radio, ik blijf het leuk vinden om het via de radio te horen, het klinkt dan zó spannend!
Ben er bang voor nee.. Hoewel ik gisteren toch echt heel verbaasd was Maar toen was er voor de rest niet zoveel belangrijke sport denk ik
Teigetje008
Geplaatst: 09-08-12 13:21
Barbabientje schreef:
Ben er bang voor nee.. Hoewel ik gisteren toch echt heel verbaasd was Maar toen was er voor de rest niet zoveel belangrijke sport denk ik
denk het ook, en het springen is toch ook voor leken beter te begrijpen en dus interessanter
zo, planten staan er in, nu livestream opzoeken!
Anoniem
Geplaatst: 09-08-12 13:21
Morning .
Ik heb ook echt zin in de dressuur, heerlijk! Hoop dat NOS alles uitzend, want vanmiddag even geen internet.. Nouja komt wel goed haha! En ook nog de 200m finale met Martina en de halve finale van de hockeyballen als toetje, heerlijk
kijken jullie al mee bij de dressuur? Ik vond net de muziek van die zweed heel erg goed bij het paardje passen. Nu rijd een Deense en die muziek loopt niet lekker onder de proef vind ik...ze rijd volgens mij een beetje te gehaast