Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elise88 schreef:ik ben nu ook aan 't kijken, kan iemand mij - anders zal ik 't zelf moeten zien te ontdekken - uitleggen wat de 'grand prix special' precies inhoudt? .. wat is het verschil met de grand prix? en de best gekwalificeerden gaan door naar de kur op muziek toch? .. en dit is individueel .. heb ik dat dan al goed?
Cayenne schreef:Solos Carex is een erg best paard hoorHij doet het over het algemeen altijd best goed.
Franciska15 schreef:De dressuur is er toch nu op? Maar ik zie het nergens op tv, waar kijken jullie?
Urielle schreef:Cayenne schreef:Solos Carex is een erg best paard hoorHij doet het over het algemeen altijd best goed.
Ik vind hem een traag achterbeen hebben, dat zie ik niet graag.
Urielle schreef:Anne_GTI schreef:Mijn dochter is weg van deze.
Serieus?![]()
Ik vind het een grote trage beweger
Urielle schreef:Cayenne schreef:Solos Carex is een erg best paard hoorHij doet het over het algemeen altijd best goed.
Ik vind hem een traag achterbeen hebben, dat zie ik niet graag.
Anne_GTI schreef:Urielle schreef:
Serieus?![]()
Ik vind het een grote trage bewegerIk ook. Maar ze vond vooral zo mooi dat ie zo weinig wit aan het hoofd had.
![]()
Pennie
Urielle schreef:hihi heeft ze nog het Black de zwarte hengst syndroom
Devato schreef:Vind dit een leuk paard en een fijne ruiter
Charlenexx schreef:Ik heb mijn paard gekocht op het feit dat ie veel wit had op zijn hoofd en 4 witte benen en zon paard had ik nog nooit gehad:')
Gelukkig bleek die achteraf ook leuk te springen