Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Selina schreef:Je ziet eruit alsof je bent overreden.. oh wacht.

Dat kon volgens de arts wel een jaar duren voordat dat weer terug kwam, áls het al terug komt. Dus ik ben nog even extra blij met de foto's tussen het koolzaad.
(En nog kon lachen..
)

en wat kan dat je goed doen, om even uit huis en je paard te zien!
laura1987 schreef:Heb je wel een letsel advocaat? Zeker als je blijvend letsel heb is dat misschien iets om je in te verdiepen.
Ballard_L schreef:Prachtige foto’s heb je nog om van te genietenen wat kan dat je goed doen, om even uit huis en je paard te zien!
Mijn zenuw is helaas niet meer volledig hersteld, maar gelukkig wel meer dan er aan het begin was ‘verdoofd’. Nu heb ik alleen een stuk van mijn tandvlees/binnenkant lip die ik niet voel. Een blijvende herinnering aan mijn nu overleden pony![]()
Maar dat is bij iedereen zo verschillend, hopelijk heb jij volledig herstel van de zenuw!

En dan is het weer afwachten wanneer ik dan weer kan gaan.
. Grappig he, hoe paarden (eigenlijk dieren in t algemeen) goed doorhebben dat je pijn hebt en er rekening mee houden.

Maar verder mag ik niet klagen.
Ondanks dat ik daar helemaal geen last van heb.
Voel me zo'n grote meid! Het is vandaag ook al weer twee weken geleden dat het gebeurd is, de tijd gaat zo snel. 

@Zertab bedankt voor de tip! Alles, en ik bedoel echt ALLES wordt vergoed dankzij die letselschade jurist dus kosten zijn geen probleem.
Toen kon ik nog lachen.
En zo krom want voor mijn operatie had ik eigenlijk heel weinig last. Maar omdat ik nog zo jong ben wilden ze het doen uit voorzorg voor de toekomst want kans is dat ik dan wel complicaties krijg.