Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

tita schreef:Na een heftige les van vrijdag gedroeg hij zich zaterdag gelukkig weer een beetje. Heb nu met mijn instructrice afgesproken dat ik hem naast de les ook nog een keertje bij haar breng zodat zij hem rijdt. Etterbakje neemt soms een loopje met mijRivella klinkt goed zeg, en toch weer puntje erbij.
Die cap vind ik niks heb nu uvex, waardeloos
Vind samsfield wel lekker zitten heb nog niks besteld ga ff spelen met het programma
hihiSharona95 schreef:Goed dat ze onderscheid maken tussen wedstrijd en niet-wedstrijdruiters. Bij mij op de vereniging doen ze dat niet, maar het groepje is dan ook al heel klein.. Krijg je dus wel vaak overgewaardeerde proeven..Ja tita was onderling maar gewoon zoals normaal gejureerd! Was alleen dus die stamppotwedstrijd, dus alleen voor mensen van de club. Wedstrijd werd verdeeld in niet-wedstrijd en wel wedstrijdruiters. Dus het was wel gejureerd als gewone wedstrijd bij ons.
Netjes vonneke! Fijne punten hoor!
Jammer van je tweede proef Laura! Maar wel goed dat je hem doorpakt ipv laat gaan, doe ik met die van mij nu ook. Dacht eerst: op wedstrijd laat ik dat wel, maa dat weet hij nu gewoon dus dan pakt hij mij haha.
Leuk rianne, gaat goed dus!
Edit: heb zaterdag mijn L2 debuut op de selecties, helaas maar 1 proef!
Mn eerste proef was ik nog veel te 'netjes' aan het rijden en dan rijd ik er net niet genoeg aan. Tweede proef kreeg ie op zn donder en toen ging ie weer lopen.tita schreef:Zaterdag was idd ook mijn laatste wedstrijdje voor 2013. Misschien dat ik nog een keertje last minute bijschrijf als de horrorwinter mee valt en ik gewoon kan blijven trainenGa me morgen inschrijven voor de laatste wedstrijd van dit jaar.
ik krijg mijn prijzengeld netjes overgemaakt helemaal top.
heb ze aan de wasmachine snoer hangen
sta ik s'morgens mijn tanden te poetsen met leuk uitzicht. tita schreef:Gecondoleerd Jantine... breekt er nu voor jullie ook een onzekere tijd aan?
! tita schreef:RivellaLightheb ze aan de wasmachine snoer hangen
sta ik s'morgens mijn tanden te poetsen met leuk uitzicht.
haha je moet het maar bedenken om ze daar op te hangen! Ik heb ze opgehangen als schilderijen op een kale muur.. 3 vierkante schildersdoeken ingepakt met antraciet kaftpapier, daar horizontaal draden overheen gespannen op een afstand dat je alleen de rozet ziet en niet de sliertjes zegmaar