Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
scilla123 schreef:Hier ook weer terug
Was erg geslaagd. Vond het qua drukte niet anders dan de vorige keer.eerst gelijk naar hal 9.1 en 6.1 gelopen. Beetje voor de drukte aan zeg maar. Daarna lekker op de tribune gezeten bij de hoofdpiste. Leuke korte presentaties gezien van diverse rassen. Erg mooi paardjes voorbij zijn komen. We waren wel gecharmeerd van de murgese paarden.
miss_lizje schreef:Okee, weer een hele stomme vraag.
Hoe lang duurt het totdat de gepinde bedragen van je rekening afgeschreven zijn?
Heb 2 broeken betaald met pinpas en de 1 was gelijk de zelfde dag afgeschreven en de ander nog steeds niet. Heb wel op beide bonnen staan dat "pinnen geslaagd". Dus snap er helemaal niks van. Is het mogelijk dat die stand alles opspaarde en misschien vandaag pas afschrijft? (was er vrijdag trouwens).
spatter schreef:Heeft iemand die cowboy nog gezien die monstertjes uitdeelde, in ieder geval donderdag in hal 7?
We liepen daar rond en ineens een enorme toestroom van dames naar een kruispunt, bleek daar een cowboy in ontbloot bovenlijf, type bodybuilder met bruin gespoten lijf, te lopen met een emmer vol monstertjes van ik denk paardenvoer.
Man en ik moesten enorm lachen en hebben ons rap uit de voeten gemaakt.
spatter schreef:Heeft iemand die cowboy nog gezien die monstertjes uitdeelde, in ieder geval donderdag in hal 7?
We liepen daar rond en ineens een enorme toestroom van dames naar een kruispunt, bleek daar een cowboy in ontbloot bovenlijf, type bodybuilder met bruin gespoten lijf, te lopen met een emmer vol monstertjes van ik denk paardenvoer.
Man en ik moesten enorm lachen en hebben ons rap uit de voeten gemaakt.