Equitana 2015

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wie is er van plan naar equitana te gaan?

Ja, zeker 1 dag!
288 (66%)
Ja, zeker meerdere dagen!
43 (9%)
Weet nog niet zeker of ik ga.
81 (18%)
Nee, zeker niet.
22 (5%)

Totaal aantal stemmen: 434

SteffiiY

Re: Equitana 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 23:22

Laten we dan met zn allen gaan sparen en dan met zn allen naar equitana hihi!

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 23:22

maar heb je op equitana open air niet van die leuke koopjes en ruime keuze?

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 23:33

Ik vond woensdag ook wel meevallen, heb het wel drukker gezien!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 00:04

scilla123 schreef:
Hier ook weer terug

Was erg geslaagd. Vond het qua drukte niet anders dan de vorige keer.eerst gelijk naar hal 9.1 en 6.1 gelopen. Beetje voor de drukte aan zeg maar. Daarna lekker op de tribune gezeten bij de hoofdpiste. Leuke korte presentaties gezien van diverse rassen. Erg mooi paardjes voorbij zijn komen. We waren wel gecharmeerd van de murgese paarden.

Jaaaah! Murgese! Ik ben in Italie op een Murgese stal geweest en heb daar gefotografeerd. Ook een foto in mijn profiel. Zij deden er vooral Working Equitation mee. Ik vind het een erg mooi ras!

Ik zie weer mooie koopjes voorbij komen! :D

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 00:44

Ik neem morgen even een foto van de aankopen. Was met momenten énorm druk inderdaad en na enkele uren hadden we het eigenlijk al gezien maar dat is omdat ik voor specifieke dingen kwam en dus dressuur en springdingen en kledij etc al kon overslaan, wel nog een aantal keer de hallen opnieuw bekeken :) .

Jammer genoeg geen platte touwteugels gevonden dat vond ik wel balen :\ .

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 01:25

Ook ik ben vandaag of gezien de tijd eigenlijk gisteren naar equitana geweest. Weinig gekocht, ik had niet veel nodig maar wat er op me lijstje stond ben ik ook eigenlijk nauwelijks voor geslaagd. Ben pas anderhalf uur thuis, omdat we op de terugweg nog even langs Centro Oberhausen zijn gereden om wat te eten.

WIj hebben gekocht:
Gpa cap
Eskadron shabrak
Twee sets bandages
Een amigo tegendelen
Springschoenen
En een paar emmers en proefzakjes paardenvoer

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 08:02

Okee, weer een hele stomme vraag.
Hoe lang duurt het totdat de gepinde bedragen van je rekening afgeschreven zijn?
Heb 2 broeken betaald met pinpas en de 1 was gelijk de zelfde dag afgeschreven en de ander nog steeds niet. Heb wel op beide bonnen staan dat "pinnen geslaagd". Dus snap er helemaal niks van :\ . Is het mogelijk dat die stand alles opspaarde en misschien vandaag pas afschrijft? (was er vrijdag trouwens).

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 08:05

Misschien een andere bank?
Vinden jullie het ook zo jammer dat het weer afgelopen is? Net als anderen in dit topic begin ik ook gelijk met sparen voor 2017!

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 08:44

miss_lizje schreef:
Okee, weer een hele stomme vraag.
Hoe lang duurt het totdat de gepinde bedragen van je rekening afgeschreven zijn?
Heb 2 broeken betaald met pinpas en de 1 was gelijk de zelfde dag afgeschreven en de ander nog steeds niet. Heb wel op beide bonnen staan dat "pinnen geslaagd". Dus snap er helemaal niks van :\ . Is het mogelijk dat die stand alles opspaarde en misschien vandaag pas afschrijft? (was er vrijdag trouwens).

Ligt aan het apparaat.
Sommige verzenden de opdracht meteen en anderen moeten handmatig verzonden worden.
Als de winkelier dat vrijdag aan het eind moet doen zijn de nationale banken dicht en word alles op maandag verder verwerkt.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 08:49

Helaas gaat het geld echt nog wel van je rekening af hihi

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 09:06

Ik ben gisteravond terug gekomen :) Was erg leuk en ben wel goed geslaagd bij de Parelli kraam. Dit had voor mij een extra waarde omdat je dan de extra verzendkosten en importkosten ontwijkt :) Verder vond ik de aanbieden echt ontzettend tegenvallen. Dingen die wel aangeboden werden maar waarvan ik weet dat de prijs dan maar 2/3 euro goedkoper is dan in Nederland. Dekjes die aangeboden werden voor 29,- (van 33,-) terwijl ze in NL sowieso 29,- zijn.
Heb me dus verder goed gedragen omdat ik geen zin had met enorme tassen rond te zeulen als ik ze thuis ook kan krijgen :) Shows waren wel erg gaaf en sowieso erg naar mijn zin gehad :j

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 09:14

ik vond het wel meevallen met de drukte gister! Ik heb mij ook aardig ingehouden qua aankopen,2 pads gekocht voor onder mijn westernzadel en een naambordje met de naam van mijn pony. :)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 09:18

ralphtdw schreef:
Helaas gaat het geld echt nog wel van je rekening af hihi

Nee, niet altijd. Ik heb weleens iets betaald met m'n creditcard maar die afschrijving nooit terug gevonden op m'n rekening!

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 09:50

_xManadisx_ schreef:
Ik vond woensdag ook wel meevallen, heb het wel drukker gezien!

Ik heb het woensdag ook niet als druk ervaren :n

wij vonden het fijner als in weekend (2 jaar geleden)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 10:16

Gisteren naar equitana geweest en dit meegebracht:
*Hackamore met korte scharen
*Cowboy magic super bodyshine detangler
*halster voor Cupcake voor zusje, knalroze...
*Alpengrün Mash een emmer van 5kg
*Marstall force een emmer van 4kg
*Vlozaad > pysilium zaad (zandweg)
En gratis:
*Staaltjes van havens, cavalor, pavo daarna gestopt had er wel nog kunnen vinden maar ik zat met het gewicht met dat ik die 2emmers moest meekrijgen nog want in Be zit er enkel een verdeler aan de andere kant van het land van het ene en het andere komt zoveel verzending op anders en ben wel tevreden van dat spul. :o .

Ik heb jammer genoeg geen platte touwteugels gevonden dat vond ik wel balen maar die blijven dus op de wens lijst staan

Afbeelding

*Owja Hackamore bij een stand boven gevonden toen, die stand beneden vroeg 30euro meer voor het zelfde, die boven was vergelijkbaar aan de winkelprijs van de losse scharen met dit bij dat er al riempjes bij zitten nu :) .

TessaBreny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 10:19

Nog een beetje moe van gister. Wat een drukte en wat een spullen. Ongelofelijk!
Resultaat is dat Felice straks wordt verwend!

Springschoen
Peesbeschemers voor en achter
Zadeldekje
Glimspul

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 10:30

@Lori: Ik heb wel platte touwteugels gezien (zwart), dat was bij zo'n standje waar ze allemaal verschillende touwsoorten hadden en ze ter plekke teugels voor je maakten. Nou weet ik niet meer precies welk standje het was, want er waren er meerdere van, maar ze hadden niet overal hetzelfde.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:00

Ja had er misschien moeten bijzeggen dat ik gekleurde wil, zwarte heel uitzonderlijk kwam ik er tegen van stug touw maar dat zocht ik niet :).

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:15

SteffiiY schreef:
Nog maar 735 dagen te gaan tot equitana 2017. Als je nu elke dag een euro in je spaarvarken doet heb je met de volgende equitana een flink bedrag om uit te geven :D

Eigenlijk helemaal niet eens zo'n slecht idee +:)+

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:35

Heeft iemand die cowboy nog gezien die monstertjes uitdeelde, in ieder geval donderdag in hal 7?

We liepen daar rond en ineens een enorme toestroom van dames naar een kruispunt, bleek daar een cowboy in ontbloot bovenlijf, type bodybuilder met bruin gespoten lijf, te lopen met een emmer vol monstertjes van ik denk paardenvoer.
Man en ik moesten enorm lachen en hebben ons rap uit de voeten gemaakt.

leenbeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 11:47

Die heb ik ook gezien Spatter :)

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 12:15

Ja, die heb ik ook gezien! Viel ook nogal op he :P

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 12:34

spatter schreef:
Heeft iemand die cowboy nog gezien die monstertjes uitdeelde, in ieder geval donderdag in hal 7?

We liepen daar rond en ineens een enorme toestroom van dames naar een kruispunt, bleek daar een cowboy in ontbloot bovenlijf, type bodybuilder met bruin gespoten lijf, te lopen met een emmer vol monstertjes van ik denk paardenvoer.

Was hij niet van de clipmyhorse stand? Was ze allemaal wel niet doen bij stands om mensen te lokken. :')

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 12:41

spatter schreef:

Waarom was hij er gister niet? Hadden ze ook wat leuks om naar te kijken. :D

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 12:54

En toch wil ik ook een keer naar Equitana Open Air, weer een leuk dagje weg iig! Maar kan me idd al verheugen op Equitana 2017! Haha, jammer dat er niet meer van deze beurzen zijn.